-
metallica şarkıılarının kasdavda pek tutulmadığını duymuştum ama grubum ve benim için bunun önemi yok yani biz oraya eğlenmeye ve eğlendirmeye çıkıyoruz, başkalarının isteğine göre şarkı yapcaksak ohooo... ;)
-
ne demişler şarkı konusunda kendin tatmin ol yeter=P bu arada kealden bir demo istiyorum katie (gamze) sözüm size yapın artık bir demo da dinleyelim I remember you 'yu
-
bu arada hangi okulun kaçıncı çıktığı ne zaman belli olacak? baya soruyolar da =)
Cihan - KEAL // Skid Row - I Remember You
-
Kadıköy İntaş Lisesi
Cover / Avenged Sevenfold - Blinded In Chains
Beste / Confisuon { Enstrümental }
-
herkes çok iddalı :):)
judas priest - breaking the law
BC237 - ikimize de yeter
bakalım hangimiz daha çok sallicaz
-
bakalım hangimiz daha çok sallicaz
bence yanlış bir mantık. amaç birlikte eğlenmek olmalı. hırs yapmaya gerek yok. ;)
-
banal derken herkes metallica çalıyo demek istedim.
bence insan başkalarına bakmadan sevdiği şeyi çalmalı, farklı olma çabasına girmenin ne gereği var ki...
-
yok arkadaslar yanlış anlamayın,yarışmayı yarışma yapan birazda hırstır,hırs olmazsa eğlence olmaz.ama herkes birbirini ağız tadiyla dinlicek,eminim...
-
rip van winkle 'a ,
arkadaşım neden müdürünüz böyle bir engel çıkartıyor size =)
27 Mart 2007 Salı | Yazan: the hue
kendisi yarışmayla ilgili çok az şey biliyo da o yüzden... okulun reklamını yapmicak herhangi bi jürisel şeyle ilgilenmek istemiyo bi de... kalite ödülleri onun dikkatini daha çok çekiyo müzik yarışmalarından.. bu benim fikrim inşallah yanlış bişey söylemiyorumdur kaydırır ayağımı valla :P kendine göre haklıydı geçen sene ama bizi çok üzdü bakalım bu sene farkına varmıştır inşallah üzdüğünün :)
-
kusura bakma biz kimin ne çaldıgını bilmiyoduk sayende aydınlandık...hırs yapmakta pek eglenceli degil bence garip bi eglence anlışın var:)