Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 27 Mart 2007 00:00 • #626868
    metallica şarkıılarının kasdavda pek tutulmadığını duymuştum ama grubum ve benim için bunun önemi yok yani biz oraya eğlenmeye ve eğlendirmeye çıkıyoruz, başkalarının isteğine göre şarkı yapcaksak ohooo... ;)
  • the hue • 27 Mart 2007 00:00 • #626869
    ne demişler şarkı konusunda kendin tatmin ol yeter=P bu arada kealden bir demo istiyorum katie (gamze) sözüm size yapın artık bir demo da dinleyelim I remember you 'yu
  • minyatur • 27 Mart 2007 00:00 • #626870
    bu arada hangi okulun kaçıncı çıktığı ne zaman belli olacak? baya soruyolar da =)

    Cihan - KEAL // Skid Row - I Remember You
  • BetterOfDead2 • 28 Mart 2007 00:00 • #626871
    Kadıköy İntaş Lisesi

    Cover / Avenged Sevenfold - Blinded In Chains

    Beste / Confisuon { Enstrümental }
  • ilker_182 • 28 Mart 2007 00:00 • #626875
    herkes çok iddalı :):)

    judas priest - breaking the law
    BC237 - ikimize de yeter

    bakalım hangimiz daha çok sallicaz
  • skater_memo • 28 Mart 2007 00:00 • #626876
    bakalım hangimiz daha çok sallicaz


    bence yanlış bir mantık. amaç birlikte eğlenmek olmalı. hırs yapmaya gerek yok. ;)
  • skater_memo • 28 Mart 2007 00:00 • #626877
    banal derken herkes metallica çalıyo demek istedim.


    bence insan başkalarına bakmadan sevdiği şeyi çalmalı, farklı olma çabasına girmenin ne gereği var ki...
  • murataxu • 28 Mart 2007 00:00 • #626878
    yok arkadaslar yanlış anlamayın,yarışmayı yarışma yapan birazda hırstır,hırs olmazsa eğlence olmaz.ama herkes birbirini ağız tadiyla dinlicek,eminim...
  • rip van winkle • 28 Mart 2007 00:00 • #626880
    rip van winkle 'a ,
    arkadaşım neden müdürünüz böyle bir engel çıkartıyor size =)
    27 Mart 2007 Salı | Yazan: the hue

    kendisi yarışmayla ilgili çok az şey biliyo da o yüzden... okulun reklamını yapmicak herhangi bi jürisel şeyle ilgilenmek istemiyo bi de... kalite ödülleri onun dikkatini daha çok çekiyo müzik yarışmalarından.. bu benim fikrim inşallah yanlış bişey söylemiyorumdur kaydırır ayağımı valla :P kendine göre haklıydı geçen sene ama bizi çok üzdü bakalım bu sene farkına varmıştır inşallah üzdüğünün :)
  • vomitandscream • 28 Mart 2007 00:00 • #626881
    kusura bakma biz kimin ne çaldıgını bilmiyoduk sayende aydınlandık...hırs yapmakta pek eglenceli degil bence garip bi eglence anlışın var:)