Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Kill For You • 30 Mart 2007 00:00 • #626924
    elerki naber kanka geçen sene kefoglundan orhan ben kanka seyi sorcaktım ben sana bu sene jurilerden birinin bülent ersoy olduğunu gibi bi söylenti dolaşıyo dogrumudur bu bi bilgilendirirsen sevinirim.. yarışmacı arkadaşlara basarılar
  • deepestpurple_ • 30 Mart 2007 00:00 • #626925
    puahahaha ne?!! koparım be?!! bülent ersoy mu? :D düşünsenize yaa fevkaledenin fevkinde .p.p bu arada ne okullar var yaa bizimkiler bırakın izinli saymayı daha konferans salonunda bile çalıştırmıyorlar yaa :s kıymetini bilin anlayışlı hocalarınızın :(

    -------korkmaz yiğit anadolu lisesi--smoke on the water------
  • caan • 30 Mart 2007 00:00 • #626926
    davul setup ı öğrendim..davul yamaha stage custom..2 crash 1 rıde var gecen seneden farklı..twın var ısteyen kullanır ısteyen kullanmaz..davulcu arkadslar bılgılensın:))
  • murataxu • 30 Mart 2007 00:00 • #626927
    AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-NİGHTWİSH'den EVER DREAM'İ ÇALCAK!

    hem beste hem yorumla katılıcaz.grup 8kişi;üç gitar,bass,piano,soprano,çello ve bateri...süper olucak,müzik ziyafeti yaşanıcak...
  • murataxu • 30 Mart 2007 00:00 • #626928
    AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-NİGHTWİSH'den EVER DREAM
    vokal:ezgi özsan
    piano:sinem
    solo gitar:güven
    ritim gitar:alper
    klasik gitar:erdem
    bass gitar:kaan
    çello:ezgi
    bateri:asil

    CUMARTESİ ÇIKIYORUZ!..
  • alakasızchsu • 31 Mart 2007 00:00 • #626929
    biz Üsküdar Çağrıbey Anadolu Lisesi olarak katılıcaz
    parçamız Quenn'den I want to break free herkese başarılar..
  • baranthalas • 31 Mart 2007 00:00 • #626930
    aa ilk defa biri queen çalıyor. galiba :)
  • emregon • 31 Mart 2007 00:00 • #626931
    istanbul lisesli olarak beste ve yorumda katılacağız.
    yorum:
    Açlık: Children of Bodom - Everytime i Die

    beste:
    Heleni'nin Elleri - Korkma

    herkese başarılar diliyorum.
  • T-rock-TOR • 31 Mart 2007 00:00 • #626932
    hehehe ahmet saninin ne çaldığını bilmeyen kalmadı heralde:) bizde beste ve yorum dalında katılıyoruz..
    metallica - fuel ; bazen - traktör

    ya bzde bandrolsüz biletler çıktı şu köşedeki parlak kuşu yok.. söyledim getirin dediler de bugun kapalıymış heralde:) dikkat edin satmayın varsa öyle bilet..
  • T-rock-TOR • 31 Mart 2007 00:00 • #626933
    kadiköy kemal atatürk lisesi yazmayı unutmuşum..