-
elerki naber kanka geçen sene kefoglundan orhan ben kanka seyi sorcaktım ben sana bu sene jurilerden birinin bülent ersoy olduğunu gibi bi söylenti dolaşıyo dogrumudur bu bi bilgilendirirsen sevinirim.. yarışmacı arkadaşlara basarılar
-
puahahaha ne?!! koparım be?!! bülent ersoy mu? :D düşünsenize yaa fevkaledenin fevkinde .p.p bu arada ne okullar var yaa bizimkiler bırakın izinli saymayı daha konferans salonunda bile çalıştırmıyorlar yaa :s kıymetini bilin anlayışlı hocalarınızın :(
-------korkmaz yiğit anadolu lisesi--smoke on the water------
-
davul setup ı öğrendim..davul yamaha stage custom..2 crash 1 rıde var gecen seneden farklı..twın var ısteyen kullanır ısteyen kullanmaz..davulcu arkadslar bılgılensın:))
-
AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-NİGHTWİSH'den EVER DREAM'İ ÇALCAK!
hem beste hem yorumla katılıcaz.grup 8kişi;üç gitar,bass,piano,soprano,çello ve bateri...süper olucak,müzik ziyafeti yaşanıcak...
-
AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-NİGHTWİSH'den EVER DREAM
vokal:ezgi özsan
piano:sinem
solo gitar:güven
ritim gitar:alper
klasik gitar:erdem
bass gitar:kaan
çello:ezgi
bateri:asil
CUMARTESİ ÇIKIYORUZ!..
-
biz Üsküdar Çağrıbey Anadolu Lisesi olarak katılıcaz
parçamız Quenn'den I want to break free herkese başarılar..
-
aa ilk defa biri queen çalıyor. galiba :)
-
istanbul lisesli olarak beste ve yorumda katılacağız.
yorum:
Açlık: Children of Bodom - Everytime i Die
beste:
Heleni'nin Elleri - Korkma
herkese başarılar diliyorum.
-
hehehe ahmet saninin ne çaldığını bilmeyen kalmadı heralde:) bizde beste ve yorum dalında katılıyoruz..
metallica - fuel ; bazen - traktör
ya bzde bandrolsüz biletler çıktı şu köşedeki parlak kuşu yok.. söyledim getirin dediler de bugun kapalıymış heralde:) dikkat edin satmayın varsa öyle bilet..
-
kadiköy kemal atatürk lisesi yazmayı unutmuşum..