hehehe ahmet saninin ne çaldığını bilmeyen kalmadı heralde:) bizde beste ve yorum dalında katılıyoruz..
metallica - fuel ; bazen - traktör
ya bzde bandrolsüz biletler çıktı şu köşedeki parlak kuşu yok.. söyledim getirin dediler de bugun kapalıymış heralde:) dikkat edin satmayın varsa öyle bilet..