-
demosu olanlar link atarsa hiç fena olmaz aslında
-
bu arada bildiğim kadarıyla geçen senelerde güzel sanatlar liseleri kendi içlerinde değerlendirilmedi bu senede öyle olcağını sanmıyorum
-
istanbul lisesine kocaman bir destek o zaman.Everytime I die ayakta alkışlanır etraf pogodan doz duman olur inşallah=) istanbul liseli arkadaşlar bol şans şimdiden...
-
göztepe ihsan kurşunoglu lisesinin (inhibitör) gitarcısı olarak eklemek istedim
bu sene scorpions-rock you like a hurricane ile katılmak istedik çünki bu şarkının benim için büyük bir anlamı var..ayrıca kendi prograssive-rock tarzı bestemiz ilede katılacagız..Tüm yarışmacı arkdaşlarıma başarılar dilerim birde eklemek isterim..
-
waybe 1 hafta kaldı !! zman ne cabuk gecıoo be :D
-
asıl zaman kuliste geçmek bilmiyor :)
-
t rock tor sizin grubun solisti metemi olucak?
-
Evet mete olcak tynderious. Sen dersanede aynı sınıftaydın onla dimi yanlış mı hatırlıyorum?
-
2006 kasdav CD ne oldu acaba bir gelişme var mı ? bizi bilgilendirirmisiniz?
-
Resmi sitede yazdığı kadarıyla Mayıs 2007'de çıkıyor.Ama kasdav 2006 değil,bu güne kadarki kasdavda ödül alan bestelerin bir bölümünden oluşan bir albüm olacak. :)