Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • gizem_0 • 31 Mart 2007 00:00 • #626934
    demosu olanlar link atarsa hiç fena olmaz aslında
  • gizem_0 • 31 Mart 2007 00:00 • #626935
    bu arada bildiğim kadarıyla geçen senelerde güzel sanatlar liseleri kendi içlerinde değerlendirilmedi bu senede öyle olcağını sanmıyorum
  • the hue • 31 Mart 2007 00:00 • #626936
    istanbul lisesine kocaman bir destek o zaman.Everytime I die ayakta alkışlanır etraf pogodan doz duman olur inşallah=) istanbul liseli arkadaşlar bol şans şimdiden...
  • Tynderious • 31 Mart 2007 00:00 • #626937
    göztepe ihsan kurşunoglu lisesinin (inhibitör) gitarcısı olarak eklemek istedim
    bu sene scorpions-rock you like a hurricane ile katılmak istedik çünki bu şarkının benim için büyük bir anlamı var..ayrıca kendi prograssive-rock tarzı bestemiz ilede katılacagız..Tüm yarışmacı arkdaşlarıma başarılar dilerim birde eklemek isterim..
  • Twain • 31 Mart 2007 00:00 • #626938
    waybe 1 hafta kaldı !! zman ne cabuk gecıoo be :D
  • Tynderious • 31 Mart 2007 00:00 • #626939
    asıl zaman kuliste geçmek bilmiyor :)
  • Tynderious • 31 Mart 2007 00:00 • #626940
    t rock tor sizin grubun solisti metemi olucak?
  • T--RoCk--ToR • 31 Mart 2007 00:00 • #626941
    Evet mete olcak tynderious. Sen dersanede aynı sınıftaydın onla dimi yanlış mı hatırlıyorum?
  • htskn • 31 Mart 2007 00:00 • #626942
    2006 kasdav CD ne oldu acaba bir gelişme var mı ? bizi bilgilendirirmisiniz?
  • Elerki • 31 Mart 2007 00:00 • #626943
    Resmi sitede yazdığı kadarıyla Mayıs 2007'de çıkıyor.Ama kasdav 2006 değil,bu güne kadarki kasdavda ödül alan bestelerin bir bölümünden oluşan bir albüm olacak. :)