Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SwornToSatan • 29 Mart 2007 00:00 • #626904
    ya ıkı senedır verıolarda nasıp olmadı okumak.. bıde mudur yasakladı ya oklda bılet satamyoruz =) hersey tam super en sonunda sahnede kendımı yakcam.. kasdav yuzunden cınnet gecıren ogrencı sahnede kendını yaktı.. sonrada kasdav yarısması yasaklanır zaten herkez rahat etmıs olur =))
  • kaanxxx • 29 Mart 2007 00:00 • #626905
    ya ben müdüre verilen zarftaki davetiyeleri yürütüp ona da bilet satcaktım da vazgeçtim duyar ordaki başkalarından diye
  • ziya_miami • 29 Mart 2007 00:00 • #626906
    katılan arkadaşlar okullarından izinli olcakmı son hafta bi öreniim??
  • kaanxxx • 29 Mart 2007 00:00 • #626907
    izinli derken???
  • ilker_182 • 29 Mart 2007 00:00 • #626908
    millet bişey sölüyo ,istediğiniz gibi anlayıp tartışma çıkartıyosunuz. yarışmada kimin ne olduu , ne olmadığı çıkar zaten ortaya. tartışmaya ne hacet. benim metallica olayım da yanlış anlaşılmış. tabi ki herkes sevdiği müziği yapacak ama bu bi yarışma, bir birincisi olacak ,elinizden geleni ardınıza koymayın.
    hem eğlenip hem öğrenelim hesabı.. herkese tekrar başarılar!

    BC237 / ***FixxxeR***


    bu da benim fikrim sataşmayın
  • deepestpurple_ • 29 Mart 2007 00:00 • #626909
    nasıl izinli? c.tesi pazar değil mi zaten nasıl bi izin?
  • SwornToSatan • 29 Mart 2007 00:00 • #626910
    ya bız her studyo oldugu gun ızın aldık.. mesla bu gun ızınlıydık.. ayrıca pazartesi çarsamba persembe de ızınlıyız . yanı muzık ogretmenıının elınde bızım okulda ..
  • ziya_miami • 29 Mart 2007 00:00 • #626911
    ya işte biz çalışmak açısından bu son hafta full izin yazdırmak istiyoruz da sizin durumunuzu öğrenmek istedim..
  • skater_memo • 29 Mart 2007 00:00 • #626912
    biz bi cuma günü tam gün izinli olcaz. bu arada kimse kimseye sataşmıyo yahu gerginliğe gerek yok ;)
  • ilker_182 • 29 Mart 2007 00:00 • #626913
    benim de anlatmaya çalıştığım oydu zaten :);)
    farklı bi tasarımla gelicez c.tesi günü :p eğlenelim kopalım biraz :)
    herkese başarılar...

    BC237 / ***FixxxeR***