millet bişey sölüyo ,istediğiniz gibi anlayıp tartışma çıkartıyosunuz. yarışmada kimin ne olduu , ne olmadığı çıkar zaten ortaya. tartışmaya ne hacet. benim metallica olayım da yanlış anlaşılmış. tabi ki herkes sevdiği müziği yapacak ama bu bi yarışma, bir birincisi olacak ,elinizden geleni ardınıza koymayın.
hem eğlenip hem öğrenelim hesabı.. herkese tekrar başarılar!