Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 28 Mart 2007 00:00 • #626882
    aman hoca salla biz bakalım eğlencemize... ;)
  • baranthalas • 28 Mart 2007 00:00 • #626884
    Özel Karahipler Lisesi

    Poison - I Want Action Tonight

    kesin birinciyiz !
  • murataxu • 28 Mart 2007 00:00 • #626886
    Özel karahipler lisesi;abi işalah birinci olursunuz vala.yeterki bizim gibi yarışmanın anlamını bilenler yarışsa yeter...eğlence ödülde değil,o heycanı yaşamakta...madem bazıları ödülün peşinde değil hatta umrunda diil;ozaman almayın tamam?o sizin sorununuz.
    abi başarılar size,desteklicez!
  • ilker_182 • 28 Mart 2007 00:00 • #626887
    millet bişey sölüyo ,istediğiniz gibi anlayıp tartışma çıkartıyosunuz. yarışmada kimin ne olduu , ne olmadığı çıkar zaten ortaya. tartışmaya ne hacet. benim metallica olayım da yanlış anlaşılmış. tabi ki herkes sevdiği müziği yapacak ama bu bi yarışma, bir birincisi olacak ,elinizden geleni ardınıza koymayın.
    hem eğlenip hem öğrenelim hesabı.. herkese tekrar başarılar!

    BC237 / ***FixxxeR***
  • baranthalas • 29 Mart 2007 00:00 • #626888
    sahneye de böyle çıkıcaz tip falan..

    http://www.youtube.com/watch?v=lXvCsAQrVT0&mode=related&search=
  • murataxu • 29 Mart 2007 00:00 • #626889
    hadi be,yelek flnmı yoksa saçlar kabarıkmı?
  • murataxu • 29 Mart 2007 00:00 • #626890
    bizde çelloyla çıkıcaz,bakalım nası olcak.müzik kiyafeti olucak gibi geliyor.. :)
  • J_Rudess • 29 Mart 2007 00:00 • #626891
    ahahahaa karahipler geliyooorr !
  • Zyndan • 29 Mart 2007 00:00 • #626892
    Arkadaşlar parçalara baktım da bu sene 80 ler den olucak genelde.iyi bir kasdav yılı gibi gözüküyor.parçalar sağlam bence.Bizde İlk Başda ı remember you çalmayı düşündük.Bir ara The Darkness - I believe in a thing called love çalıcakdık.ama iyiki vazgeçmişiz ikisinide çalan okul var.
    Biz Bu sene ilk Kez Adıgüzel Güzel Sanatlar Lisesi Olarak:

    Scorpions - No One Like You İle katılıyoruz.


    Solo Gitar - Cemil Aydemir
    Ritm Gitar - Oğuzhan Kaya
    Vokal - Gizem
    Back Vokal - Tuğçe Üner
    Bass - Ahmet Ege Çaldemir
    Bateri - Noyan Mete Kurç
    Klavye - Emir Tandoğan

    Herkese başarılar.....
  • baranthalas • 29 Mart 2007 00:00 • #626893
    Özel karahipler lisesi olarak ilk başta mötley crüe - dr feelgood çalalım dedik. sonra baktık çalamıyoruz daha kolay bişi olsun dedik. skid row - wasted time denedik. vokalin ses telleri kopunca daha da kolay bişi aradık. sonra düşündük "80lerin en kazma ama en popüler grubu ne" diye. poison aklımıza geldi. eh malum kasdav ın ortamı (keh keh keh) i want action tonight satisfaction all nite diye karar verdik.

    bekleriz pazartesi günü saat 09:00 da çıkıcaz.