-
aman hoca salla biz bakalım eğlencemize... ;)
-
Özel Karahipler Lisesi
Poison - I Want Action Tonight
kesin birinciyiz !
-
Özel karahipler lisesi;abi işalah birinci olursunuz vala.yeterki bizim gibi yarışmanın anlamını bilenler yarışsa yeter...eğlence ödülde değil,o heycanı yaşamakta...madem bazıları ödülün peşinde değil hatta umrunda diil;ozaman almayın tamam?o sizin sorununuz.
abi başarılar size,desteklicez!
-
millet bişey sölüyo ,istediğiniz gibi anlayıp tartışma çıkartıyosunuz. yarışmada kimin ne olduu , ne olmadığı çıkar zaten ortaya. tartışmaya ne hacet. benim metallica olayım da yanlış anlaşılmış. tabi ki herkes sevdiği müziği yapacak ama bu bi yarışma, bir birincisi olacak ,elinizden geleni ardınıza koymayın.
hem eğlenip hem öğrenelim hesabı.. herkese tekrar başarılar!
BC237 / ***FixxxeR***
-
sahneye de böyle çıkıcaz tip falan..
http://www.youtube.com/watch?v=lXvCsAQrVT0&mode=related&search=
-
hadi be,yelek flnmı yoksa saçlar kabarıkmı?
-
bizde çelloyla çıkıcaz,bakalım nası olcak.müzik kiyafeti olucak gibi geliyor.. :)
-
ahahahaa karahipler geliyooorr !
-
Arkadaşlar parçalara baktım da bu sene 80 ler den olucak genelde.iyi bir kasdav yılı gibi gözüküyor.parçalar sağlam bence.Bizde İlk Başda ı remember you çalmayı düşündük.Bir ara The Darkness - I believe in a thing called love çalıcakdık.ama iyiki vazgeçmişiz ikisinide çalan okul var.
Biz Bu sene ilk Kez Adıgüzel Güzel Sanatlar Lisesi Olarak:
Scorpions - No One Like You İle katılıyoruz.
Solo Gitar - Cemil Aydemir
Ritm Gitar - Oğuzhan Kaya
Vokal - Gizem
Back Vokal - Tuğçe Üner
Bass - Ahmet Ege Çaldemir
Bateri - Noyan Mete Kurç
Klavye - Emir Tandoğan
Herkese başarılar.....
-
Özel karahipler lisesi olarak ilk başta mötley crüe - dr feelgood çalalım dedik. sonra baktık çalamıyoruz daha kolay bişi olsun dedik. skid row - wasted time denedik. vokalin ses telleri kopunca daha da kolay bişi aradık. sonra düşündük "80lerin en kazma ama en popüler grubu ne" diye. poison aklımıza geldi. eh malum kasdav ın ortamı (keh keh keh) i want action tonight satisfaction all nite diye karar verdik.
bekleriz pazartesi günü saat 09:00 da çıkıcaz.