Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • baranthalas • 29 Mart 2007 00:00 • #626893
    Özel karahipler lisesi olarak ilk başta mötley crüe - dr feelgood çalalım dedik. sonra baktık çalamıyoruz daha kolay bişi olsun dedik. skid row - wasted time denedik. vokalin ses telleri kopunca daha da kolay bişi aradık. sonra düşündük "80lerin en kazma ama en popüler grubu ne" diye. poison aklımıza geldi. eh malum kasdav ın ortamı (keh keh keh) i want action tonight satisfaction all nite diye karar verdik.

    bekleriz pazartesi günü saat 09:00 da çıkıcaz.
Bu konunun tüm mesajları