Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • scorpio • 29 Mart 2007 00:00 • #626914
    grupların çıkış sırası ne zaman açıklanacak yau?
  • murataxu • 29 Mart 2007 00:00 • #626915
    Ahmet SANİ GEZİCİ LİSESİ,cumartesi günü NİGHTWİSH le sahnedeyiz.sanırım herkes gibi 80ler ateşimiz yok bizim :)
  • Elerki • 29 Mart 2007 00:00 • #626916
    Grupların çıkış sırası okullara gelecek fakslarda açıklanacak ya da yarışma günü belli olacak. :)
  • Elerki • 29 Mart 2007 00:00 • #626917
    Olsun power metal de görelim ya sahnede.Onu da severek dinleriz valla. :) Başarılar. Foruma iyi geceler. :p
  • titanyum • 29 Mart 2007 00:00 • #626918
    eee bu forum pek bi durgun bir zamanlar neşeliydik...hadi panik yapın biraz:P
  • T-rock-TOR • 29 Mart 2007 00:00 • #626919
    bazı arkadaşlarımızn ortamı germe çabaları boşuna.. sanıyorum kendi açıklarını bu şekilde örtmeye çalışıyorlar bilmeyene yutturlar belki ama bilen için çok boş gözüküyü dışardan..

    kemal atatürk lisesi(kkal)

    metallica fuel
  • titanyum • 29 Mart 2007 00:00 • #626920
    benim okulum katılmıyor.
  • T-rock-TOR • 29 Mart 2007 00:00 • #626921
    ya ben şeyi soracam güzel sanatlar liseleri kendi içlerinde değerlendirilecek falan gibi bi muhabbet(ya da söylenti) vardı. onu bilen varsa açıklayabilir mi?
  • SLayraCkEr • 30 Mart 2007 00:00 • #626922
    ooo nerde bu gençlik ya... ölmüş valla ölmüş..
    hiç bi atraksiyon yok..
    80 okulun adı geçiyor.. gel gelelim 5-10 okuldan birileri ya yazıyor ya yazmıyor..
  • blisshirley • 30 Mart 2007 00:00 • #626923
    kaç okulun bestesi var bilsek keşke