Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Tynderious • 1 Nisan 2007 00:00 • #626955
    demonwizard özelden yazdıgın mesaja cevap verdim fakat sana ulaştımı ulaşmadımı bir fikrim yok :) çok yeniyim buralarda zamanla alışırım..özelden mesajım gelmezse nasıl sana yolluyacagımı gösterirsin cevabımı burada yazamam çünki çok özel
  • demonwizard • 1 Nisan 2007 00:00 • #626956
    mesajınız geldi efendim cevabı da yolladım merak etmeyiniz ;)
  • murataxu • 1 Nisan 2007 00:00 • #626957
    jüri ne zaman belli olcak???
  • T-rock-TOR • 2 Nisan 2007 00:00 • #626958
    mi bemol den çalacaz zaten.. besteyide mi bemole çekmeye karar verdik gzel olucak inş. ya..sizinle farklı günler olması kötü oldu ama napalım:) bu arada ben mete biz birbirimizden habersiz 2 tane traktör almışız arkadaşla(okanın bilgisine) :)
  • T-rock-TOR • 2 Nisan 2007 00:00 • #626959
    benim bildiğim 3 okul metallica ile katılıyor biride biz:)
  • SLayraCkEr • 2 Nisan 2007 00:00 • #626960
    hatırlıyorum ya eski kasdavları,6.düzenlenende sanırım bilgin diye bi yan flütçü vardı,baya ses getirmişti,adam süperdi.ama bu senede cok güzel olacağa benziyo,hadi bakalım..

    AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-nigthwish ever dream
    1 Nisan 2007 Pazar | Yazan: murataxu


    Ya Bilgin beyaz kazağı veya hırkayı giyer, Jethro Tull edası ile çalar, sonrada birileri onun peşindne koşar, oda eğlenirdi.. Başka bi olayı yoktu..Maltepe Anadolu Lisesindendi..

    Flütçüler tarihinde en başarılı flüt BAALorc un flütçüsü Tarık tı bence.. Benim fikrim tabii..
  • J_Rudess • 2 Nisan 2007 00:00 • #626961
    bi de 15 klavye kurarak ben herhalde :) ahaha tarıııık kocum tarııık
  • murataxu • 2 Nisan 2007 00:00 • #626962
    ya abi,kasdav önemli bi yarışma değil aslında,amaç eğlence :):)
  • caan • 2 Nisan 2007 00:00 • #626964
    MENSUCAT SANTRAL ANADOLU LİSESİ
    Vokal-gitar:Serkan Soyak
    Solo Gitar:Gökhan Demirdağ
    Bass Gitar:Alparslan Bıyık
    Klavye :Mert Gümrü
    Davul :Can Akkuş

    yorum:OGÜN SANLISOY '' PENCERE''

    Cumartesi sahnedeyiz..cok ıyı bır performans sergılecegımıze ınanıyorum:)herkese başarılar..
  • ilker_182 • 2 Nisan 2007 00:00 • #626965
    vay bee!! bugün itibariyle 5 gün kaldı :) rock forever :p

    BC 237 / judas priest - beraking the law
    BC237 - ikimize de yeter