hatırlıyorum ya eski kasdavları,6.düzenlenende sanırım bilgin diye bi yan flütçü vardı,baya ses getirmişti,adam süperdi.ama bu senede cok güzel olacağa benziyo,hadi bakalım..
AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-nigthwish ever dream
1 Nisan 2007 Pazar | Yazan: murataxu
Ya Bilgin beyaz kazağı veya hırkayı giyer, Jethro Tull edası ile çalar, sonrada birileri onun peşindne koşar, oda eğlenirdi.. Başka bi olayı yoktu..Maltepe Anadolu Lisesindendi..
Flütçüler tarihinde en başarılı flüt BAALorc un flütçüsü Tarık tı bence.. Benim fikrim tabii..