-
evet sabahtan beri o kadar çok yoruldum ki ama hepsine değdi!...sahneye çıkınca görenler görmüştür epey bir salona bakakaldım inanılmaz bir kalabalık vardı (: güzel çaldık smoke'umuzu hem jüriden hem de dinleyen arkadaşlarımızdan aldığımız tepkiler çok güzeldi (: çok teşekkür ediyoruz herkese (:
özellikle bu forumdaki çoğu arkadaşımla görüştüm hepsine tekrar selamlar (: mükemmel bir gündü çok teşekkürler bizlere böyle bi imkan sunanlara (: çok güzel bir anı olarak kalacak (:
görüştüğümüz, bizlere yardımcı olan, destekleyen ve kulisteki -tarlaya ektim soğan .p ve atanur oğuz lisesi (:
bütün arkadaşlara çok çok teşekkürler (:
korkmaz yiğit anadolu lisesi-smoke on the water (:
-
bu arada FoltoSangue çok teşekkürler (: tarlaya ektim soğan .p da bizim kulisteydi (: sizin okul da iyiydi bence alkışladık epey (:
-
ben sonuna kadar kalmadım ama izlediğim kadarıyla hoştu...çok boğucuydu içerisi ve girişler baya kasıştı..jüride olcayto ne alakydı yaa?anathema-deep çalan grubu beğendim...latin havası da çok hoştu bence farklı bi hava kattı...
-
judas priest - breaking the law .. abi çorap olayıma koptu millet :):) burak gürpınar la da konuştuk biraz mutlu oldum :):)
BC237 - ikimize de yeter bestede de kalırız finale heralde,,
-
Her sene oldugu gibi bu senede kasdav sitresli ve yorgun gecti fakat yine herzamanki gibi eglenceliydi tum okullara cok tesekurler abartı kotu calan yoktu herkes kendi çapında bir seyler yapmaya calıstı atmosfer cok güzeldi keske kavgalar olmasaydı biz cok eglendik umarım sizide eglendirmişizdir.
Kaan ACUROL
HAYDARPASA TEKNİK OKULLARI
RAMSTEIN - DU HAST
bu arada aklıma cok takıldı izleyenler acaba cevap verebilirmi bazı yerlerde wah kullandım duyuldumu acaba bunlar? :))
-
öyle konuşmakla olmuyo herkes kimin ne oldugunu gördü bugün!!!!
---BC237---
-
sağolun ben arel lisesinden birisiim sad but true çk iyi çaldık bence sizce nasıldı? bgn çk iyiydi ortam falan ....
-
ses düzeni berbattı mekanın vet smoke on the water çalanlar çok hoştu :D sonra sad but true güzel demişler ama solist ruh gibiydi sevmedim soloıyu falan çıkartmışlar bişeye benzememiş zaten.Smells like teen spirit çalan bi grup vardı bi an sevindim ancak çalamadılar kısaca sevmedim :S
-
çok renkli bir gündü çok kötüler vardı,çok iyiler de vardı.. açıkçası ben Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi olarak bu iyilerin içinde yer aldığımızı düşünüyorum,jüriden ve izleyiciden gelen tepkiler doğrultusunda.bence bestemiz "farklı"ydı.guns n rosesın da hakkını elimizden geldiğince verdik, katılan tüm grupları tebrik ediyorum.
hüseyin avni sözen anadolu lisesi bassçısı Cansu..
-
ya biz erkenden çıkıp erkenden gittik çünkü çok yorgunduk bu yüzden sonuna kadar kalamadım izleyemedim ben sizi cansu yaa :( ama eminim ki süperdir (: sevgiler hüseyin avni sözene!... (: