çok renkli bir gündü çok kötüler vardı,çok iyiler de vardı.. açıkçası ben Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi olarak bu iyilerin içinde yer aldığımızı düşünüyorum,jüriden ve izleyiciden gelen tepkiler doğrultusunda.bence bestemiz "farklı"ydı.guns n rosesın da hakkını elimizden geldiğince verdik, katılan tüm grupları tebrik ediyorum.
hüseyin avni sözen anadolu lisesi bassçısı Cansu..