Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SwornToSatan • 6 Nisan 2007 00:00 • #627012
    vaay bee kavgasız kasdav forumu =))) herkes olgunlasmıs sanki... =)
  • blisshirley • 6 Nisan 2007 00:00 • #627013
    37 beste varmış.. fazla sanki biraz :)
  • deepestpurple_ • 6 Nisan 2007 00:00 • #627014
    ee bende hala heyecan yok doğal mıdır? :D eh bakalım bakalım büyük gün geldi .p arkadaşlar hepinize sorunsuz bir şekilde performanslarınızı sunmanızı diliyorum.umarım hiçbirimiz aksilik yaşamayız..herkese başarılar yarın görüşmek üzere!...

    korkmaz yiğit anadolu lisesi-smoke on the water......

    vokal : naz
    gitar : eda
    gitar : pınar
    bass : nazlı
    davul : buse
  • SwornToSatan • 6 Nisan 2007 00:00 • #627015
    yaa ben 26. cıkmak ıstemıyorum ya ... uffff
  • alakasızchsu • 6 Nisan 2007 00:00 • #627016
    bende sonuncu çıkmak istemiyorum napıcaz neye göre oldu sıralama ya:S
  • JaNsU • 7 Nisan 2007 00:00 • #627017
    zirvee.. cheers for ten years..... yeee :)
  • demonwizard • 7 Nisan 2007 00:00 • #627018
    katılan bütün okullara başarılar ! ;)
  • Shealous • 7 Nisan 2007 00:00 • #627019
    cmtesi cikan gruplar nasildi ??
  • FoltoSangue • 7 Nisan 2007 00:00 • #627020
    Merhaba bugün Kasdav'a gittim ve favorilerim şunlar

    Smoke on The Water--Çok güzeldiler helal olsun :)

    Sad But True--Ar-El Fen Lisesi... bisim okul süpperdi helal olsun :)

    Limp Bizkit'in bir şarkısı vardı şu an hatırlayamadığım onu çalan ekibede helal olsun diyorum (Fate ya da faith gibi birşeydi.)

    Bir ekipte Böyle latin havası gibi bir şey söyledi..Onu hiç beğenmedim çok sırıttı...

    The Memory Remains şarkısını söyleyen ekibin solistinin sesi kötüydü ama şovları muhteşemde solistte Linkin-Parkın Chester'u gibi ordan oraya atlayarak detonelerini çok güzel örttü

    Bir grupta "Tarlaya ektim Soğan"ı söyledi oda çok güzeldi...

    Ama Favorilerim
    -Smoke On The Water (Deep Purple)
    -Faith ya da Fate (Limp Bizkit)
    -Sad But True-
    -The Memory Remains-

    Teşekkürler :)
    ------------------------------------------------------------------
  • FoltoSangue • 7 Nisan 2007 00:00 • #627021
    Bu arada yazmayı unuttum..Konserde -benim rastladığım- 4 kere kavga çıktı...Gördüğüm kavgaların hepside "Pogo" yüzündendi...Pogo güzel hoş bizde yaptık ama özellikle kızların üzerine çullanmanın bi alemi yok.. Nitekim çoğu kızın yanında bir erkek arkadaşı vardı...-olmasada yapılmaması lazım gerçi--
    Ayrıca konserde bir arkadaş çok kötü dayak yedi yaklaşık 7-8 kişi bir anda saldırdı..Kaşı falan kesin patlamıştır..Olmasa daha iyi olurdu..Pogo güzel "METAL"in olmazsa olmazı ama...