Bu arada yazmayı unuttum..Konserde -benim rastladığım- 4 kere kavga çıktı...Gördüğüm kavgaların hepside "Pogo" yüzündendi...Pogo güzel hoş bizde yaptık ama özellikle kızların üzerine çullanmanın bi alemi yok.. Nitekim çoğu kızın yanında bir erkek arkadaşı vardı...-olmasada yapılmaması lazım gerçi--
Ayrıca konserde bir arkadaş çok kötü dayak yedi yaklaşık 7-8 kişi bir anda saldırdı..Kaşı falan kesin patlamıştır..Olmasa daha iyi olurdu..Pogo güzel "METAL"in olmazsa olmazı ama...