Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 7 Nisan 2007 00:00 • #627032
    bayagı yorulduk ama değdi dogrusu, oraya cıkıp bi güzel koptuk valla kendi adıma acaip eğlendim. diğer okullarda eğlenceliydi. dikkatimi çekenler: welcome to the jungle, i remember you, everytime i die, du hast, smoke on the water.

    bir de gözümün önünde kızın birine araba çarptı konserden önce moralim acaip bozuldu. gencecik kızdı ya. :((

    Haydarpaşa Lisesi
    Metallica-Creeping Death

    Ritm Gitar-Memo
  • stjimmy • 7 Nisan 2007 00:00 • #627033
    biz bağcılar atl olarak 4.sırada çıktık smoke on the water ı çalan hatunlardan sonra bende grubun uzun bassçısıyım limp bizkit faith çaldık ama turn table mzn sesi ve vokalimizin sesi kesildi inşallah çıkarız daha iyi bir performans gösteririz kendimizi kanıtlayamadık
  • Silmarwen_C • 7 Nisan 2007 00:00 • #627034
    tam hatırlamıyorum ama florya lisesydi galiba lacuna coil in swamped parcasını sölediler muhtesemdi bence...
  • purplelit • 7 Nisan 2007 00:00 • #627035
    bizden önce 3.cü sırada çıkan grup sanırım adnan menderes lisesiydi onlar da iyidi ama kendi grubumuda söylemeden geçemiyeceğim=) smoke on the water=) vokal:P:D=)=) burdan deepestpurple a selamlar=):P:D
  • ilker_182 • 7 Nisan 2007 00:00 • #627036
    elerki geldi kulise biz çaldıktan sonra, jürinin ordan sizi tebrik etmek için buraya geldim , finalde başarılar arkadaşlar dedi. bi sevindik bi sevindik sormayın:):) destekleyen herkese teşekkürler;) inş. finalde de görüşmek üzere.. Handan Hayrettin Yelkikanat Anadolu Meslek Lisesi

    BC237 - ikimize de yeter
    judas priest - breaking the law
  • Elerki • 8 Nisan 2007 00:00 • #627037
    Ben kaldınız demedim ama kendi düşüncemi söyledim. ;D
    Bence gerçekten iyiydiniz. :)
  • ilker_182 • 8 Nisan 2007 00:00 • #627038
    abi sevindim öyle yazmışım :) yanlış anlaşılmasın ;);)
  • Kill For You • 8 Nisan 2007 00:00 • #627039
    gerçekten güsel bir geceydi tüm yarışmacılar güsel denilebilirdi turntable olayları guseldi masraftan kacınılmamış =) sad but true guseldi du hast çok guseldi,hayrullahkefoglu lisesi bi harikaydı (eski okulum die demiyorum :P) smells like teen spirit çalan okul bence berbattı yani o sarkının nakaratını adam gibi sölüyebilenini daha görmedim kusura bakmasın o arkadaşlarda...Cant take my eyes off of you gusel calındı lakin sönük kaldı biraz neden bilmiyorum ama guseldi latin ezgili okulda fena değildi marjinal olaylar herzaman göze batmıştır finale cıkarlar diye düşünüyorum pazar gununkü okullara basarılar
    Hayrullah kefoglu lisesi 2006 kasdav/ bass gitar
  • Kill For You • 8 Nisan 2007 00:00 • #627040
    söylemeyi unutmuşum Red Hot Chillie Pepers - Californication çalan okul iyiydi yani sonradan kendini listeye ekleticek kadar iyiydi ;)
  • ilker_182 • 8 Nisan 2007 00:00 • #627041
    bu arada welcome to the jungle çalan arkadaşları da ayrı tebrik ediyorum. vokal 10 numaraydı ;)