Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stjimmy • 8 Nisan 2007 00:00 • #627052
    bağcılar atl smoke on the water ı çalmadı biz hemen ardından limp bizkit-faith i çaldık arvavutköydü onlar
  • SLayraCkEr • 8 Nisan 2007 00:00 • #627053
    (:
    kattie.. dikkat edecek olursan, geçmişteki performansların referans alındığında senden daha büyük bir beklenti söz konusu.. akabindede bu konuda güven söz konusu ki o saate kadar bekleyip gidip en önden dinledim.. iş bu durumdayken bence eleştirim yıkıcı değil yapıcı bir eleştri dikkatli ve sakin okuyacak olursan =) yani üzülmeye, kırılmaya, sinir stress yapmaya hiç gerek yok.. saat sabahın 10 u.. bu sahnedir..yeri gelir yuhalanabilirsinde, kafana su şişeside yiyebilirsin..ayaktada alkışlanabilirsin.. %100 yıkıcı olmadıkça her eleştiriye olumlu bakmak gerek diye düşünüyorum..

    kolay gelsin..
  • kray • 8 Nisan 2007 00:00 • #627054
    RAMSTEIN - DU HAST..GUNS'N ROSES WELCIME TO THE JUNGLE..kasdavın en iyileriydi..
  • deepestpurple_ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627055
    bağcılar atl smoke on the water ı çalmadı biz hemen ardından limp bizkit-faith i çaldık arvavutköydü onlar
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: stjimmy


    evet bağcılar bizden sonraydı ve faith çaldılar..biz arnavutköy korkmaz yiğit'tik ve smoke çaldık.bir de açıkçası şunu belirteyim, bostancı gösteri merkezinde öyle bir kalabalığa çalmak mükemmel bir şey..eminim ki tüm arkadaşlar ellerinden geleni yaptılar.açıkçası gelen eleştiriler tabii ki önemli ama hiç üzülmeye stres yapmaya değmez.düşünsenize ben kendi açımdan dün, sürekli hayran olduğum sanatçıları izlediğim bir sahnedeydim ve kendimden bir şeyler kattım o sahneye (: bunun düşüncesi bile mükemmel (:

    purplelit sana da selamlar .p hoşgeldin (:
  • kray • 8 Nisan 2007 00:00 • #627056
    welcome to the jungle çalan okuln vokali beni bi bulsana :D
  • SLayraCkEr • 8 Nisan 2007 00:00 • #627057
    deepestpurple_ süperdin :) birkaçtane iyi davulcu vardı.. biride sendin.. tebrikler
  • Child in Time • 8 Nisan 2007 00:00 • #627058
    Yaptığım hatadan dolayı Arnavutköy Korkmaz Yiğit lisesinden özür dilerim.En iyilerden biri sizdiniz.

    Rainbow-Long live rock n'roll
    Bassist - Birant
    Burak Bora Anadolu Lisesi
  • G on M-Audio • 8 Nisan 2007 00:00 • #627059
    Ben haydarpaşa teknik(rammstein - du hast) tan güray (klavye) hayatımda böyle bir şey yaşamadım soloyu atıyorum millet bağırıyo dahada coşuyorum nedendir hiç heycanlanmadım güzeldik galiba herkes beğenmiş herkese teşekkürler bizi saat 9 a kadar bekledikleri için umarım eğlendirmişizdir maksat eğlenmek vokalimiz güzeldi laptopum başta kıllık yaptı korktuklarım başıma geldi sonra oldu biraz geciktik başta ayrıca murat kaan hazırmısın dediğinde başladım mal gibi.halbuki konuşacaktı hoşgeldiniz felan diye biraz malca oldu kendimi kaybettim sahnede sevdim sahneyi
    Ben diğer grupları dinleyemedim özür diliyorum çünkü kargaşanın içindeydim bu yüzden yorum yapamayacağım finale kalacak gruplara başarılar diliyorum

    Güray Kunduraci - du hast (klavye(ler)) :D
  • SLayraCkEr • 8 Nisan 2007 00:00 • #627060
    haydarpaşa teknik, kendi alanınızda çok iyiydiniz :)
    oturduk saydık cidden rithm vs herşey yerindeydi..

    iyiki seyirci ile diyaloğa girmemişsiniz, iyi olmuş :-) genelde pek sevmez jüri diyalogları.. finalde görüşmek üzere :)
  • purki • 8 Nisan 2007 00:00 • #627061
    adnan menderes anadolu lisesinin yorum performansı hatasızdı, besteleri de çok güzeldi solistin gitar ve keman çalması gerçekten etkileyiciydi.. ama ses sisteminde bi sorun çıktııından sanırım gitaristleri solosunu atamadı büyük haksızlık olduu.. finale kalacak okullara başarılar...