Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • G on M-Audio • 8 Nisan 2007 00:00 • #627059
    Ben haydarpaşa teknik(rammstein - du hast) tan güray (klavye) hayatımda böyle bir şey yaşamadım soloyu atıyorum millet bağırıyo dahada coşuyorum nedendir hiç heycanlanmadım güzeldik galiba herkes beğenmiş herkese teşekkürler bizi saat 9 a kadar bekledikleri için umarım eğlendirmişizdir maksat eğlenmek vokalimiz güzeldi laptopum başta kıllık yaptı korktuklarım başıma geldi sonra oldu biraz geciktik başta ayrıca murat kaan hazırmısın dediğinde başladım mal gibi.halbuki konuşacaktı hoşgeldiniz felan diye biraz malca oldu kendimi kaybettim sahnede sevdim sahneyi
    Ben diğer grupları dinleyemedim özür diliyorum çünkü kargaşanın içindeydim bu yüzden yorum yapamayacağım finale kalacak gruplara başarılar diliyorum

    Güray Kunduraci - du hast (klavye(ler)) :D
Bu konunun tüm mesajları