-
abi umarım beraber cıkarız fınale... sızde superdınz sıze yorum yapmamslar ama cok fazla ızlıen kalmamstı o saatte ondandr .. superdınz sızde... takmayın okdarda.. en zor olan seylerden bırını yaptnz sahne performansnız bence en ıyılerındendi... haydarpasa teknık . canberk cakmak...
-
kasdav.net e ulaşamıyorum arkadaşlar bi bilgisi olan var mı??
-
selam ben notre dame de sion un davulcusuyum.. ben aşağı yukarı herkesin baya iyi çaldığını düşünüyorum. sadece şöyle birşey vardı neredeyse herkes metal söyledi ve bu yüzden farklı tarz şarkı seçenler daha fark edilir oldu bence. yani jüri ne der bilmiyorum ama şarkı hernekadar güzel ya da çalması zor olursa olsun bir yerden sonra ayırt edilemez duruma geldi.. gloria estefan ın şarkısı harikaydı ayrıca deep purple çalan grubun davulcusuna hayran kaldım. sweet home alabama da harika bir kasdav şarkısı seçimiydi. kulis arkaşlarımız özel ışık lisesi ve florya tevfik ercan lisesi, o sıkılarak bekleme sürelerini eğenceli hale getirdiler sağolsunlar:) sonuç olarak güzel bir gün geçirdim çok memnunum!
-
Bilgim değil de önerim var.siteyi adres çubuğuna yazdıktan sonra 'git' butonuna basmakta ısrar ederseniz sizi kıramıyor;açılıveriyor bu site..
-
geçen seneye göre daha iyi bir organizasyondu ama
laney amfinin bi süre sonra yanması ve gitaristlerin
marshall'ı beğenmemesi sorun oldu sanırım.ayrıca keşke
kasdav.net te her grubun performans videoları konulsaydı.
finale çıkacağı kesin diye düşündüğüm yorum parçaları da şöyle
-welcome to the jungle (hüseyin avni sözen anadolu lisesi)
-smoke on the water(korkmaz yiğit anadolu lisesi)
-conga(beşiktaş atatürk anadolu lisesi)
-du hast(haydarpaşa teknik)
ayrıca hüseyin avni sözen'in bestesi hakkındaki yorumlarınızı da
merak ediyorum.
-
sagol silvra,umarım iyi diyolar sozcgnn altnda sadece bizm baterist yoktur:) en kısa zamanda video geliyo,bi de
kavga olmasaydı..........
FMV solisti....
finale kalcak herkese simdiden basarılar.....
-
teskkurler medley,kray, SLayraCkEr , child in time... ve gozum den kacan arkadaslar.. fınale cıkıcagımızıı dusundgunuz ıcın.. ya harbı ıyımıydı okdar=))) haydarpasa teknık..du hast
canberk..
-
http://rapidshare.com/files/24960517/Resim_011.MOV
handan hayrettin yelkikanat anadolu meslek lisesi
yorum-beste performansımız ;) --BC237--
-
@ motmetal
Tebrik ederim cok iyidin.Ama senin gitarını duyamadım? Ritim gitar çalmıyo gibiydi sanki sadece solo var gibiydi?Kısık falan mıydı?
C.Tesi Beşiktaş atatürk iyiydi bence cok uğraşmışlar gercekten farklı tarzlarıyla aklımda kaldı.Bizim okul(adnan menderes)de iyiydi bence beste cok güzeldi ama bi teknik aksaklık nedeniyle yarıda bi gitar gitti :(
Finale kalanlara başarılar ;)
-
yaaa lutfenn haydarpaşa anadolun'un bestesi hakkında yorumlarınızı yazar mısınız???