-
burak bora and. olarak 20 küsürüncü çıktık. zaten amfi bozuktu benim processor yere düştü ve arkadaşın birinin (sağolsun) verdiği pedalı kullandırtmadılar. yine de bence iyi bi performans sergiledik ki kendi arkadaşlarımdan başkalarına pek soramadım salonda azalma vardı baya. neyse umarım hakedenler finale çıkar. tek üzüldüğüm nokta ise soundcheck te 1. sırada olarak 1 buçuk dakkadan az çaldık. en az 3 dakika sahnede kalan okul gördük!
-
soundcheck te gördüm de 3 elektro bağlamanın mantığı nedir onu anlayamadım.bi de arkaya bi solo uyarlamışlar onu da hiç beğenmedim onun yerine şarkıyı normal çalsalar onun solosu güzel zaten..
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: yiitcakir
keşke kulağınla dinleseydin :) arkaya solo falan uyarlamadık şarkının solosunu caldık
-
yaf mimar sinan kolejinden bi insancık yok mu aranısda? =/
-
yazmayı unuttum - alttaki yorum sad but trueyla ilgili
ayrıca vokalimiz rahatsızdı ve bu duruma kopan arkadaslar keske bizim yerimizde olsalardı diyorum...
-
bana özelden mesaj atan arkadaş kusura bakmasın yazamadım vaktinde; ben cevap verene kadar yaşayarak öğrendi sanırım. ama sorduğu sorunun cevabı herhalde herkes için geçerli.. Sahneyi korkunç-ürkünç-heyecandan öldürünç ... =p birşey olarak görmek yerine, stüdyoda kendinizi geliştirdiğiniz günlerin kutlamasını kasdav sahnesinde çalarak yaptığınızı düşünün hiç olmazsa.. Masis ve Mert benim söyleyeceklerimi söylemişler zaten, bir de onları oku :)
-
vallaha herkes kulisteki tuvaletler kapalıydı diyor ama biz 34. çıktık paşalar gibide girdik tuvalete hatta benden sonra aylin aslımda girdi :D
-
anfiler çok sorunluydu...bu sorunu çekenlerden biride benim.. o kadar bilet satıldı , daha kaliteli anfiler alınabilirdi. kulis arkadaşlıkları mükemmeldi...bilmiyorum herkez bizim kadar eğlendimi kuliste...dame de sion lisesi ve tevfik ercan lisesiyle(isimden pek emin değilim) birlikte aynı kulisteydik ve uzun bi koltuğumuz bile vardı "vip" =)birbirimizi çok destekledik sonuçtada iyi çaldığımızı düşünüyorum... seyirciler harikaydı sağolsunlar bizi yalnız bırakmadılar=) parçamızı bizmle birlikte söylediler...biz "FMV IŞIK LİSESİ" olarak metallicadan the memory remains çaldık...herkesten aldığım tepki çok iyi ama yorumlarınızı merak ediyorum ve bekliyorum arkadaşlar....
FMV IŞIK LİSESİ
Emre ( gitar-back vokal)
-The Memory Remains-
-
benim aklimda kalanlar.. sonuna kadar kalmadi izledigim kadariyla.. pazar gunu icin
abi noolur deep purple calmayin .. smoke on the water ritim de sanirim baya aksakliklar oldu.. ve cok garip bi yorum du tamam cover ama.. child in time ise.. vokal yetmemiş..
fuel..off yaa neydi gercekten grupta bir butunlul eksikti.. hic beraber calmamişsiniz sanirim ki bu kadar koordinasyon sifir..
guns in o kadar "basit" sarkisi varken vokali en zor olanlarindan bitanesini secmek icin vokale cok guvenmek lazim.. cikamadi cikamadi dont cry da..
begendiklerim arasinda basta wasting love var.. begendim cok atraksyon yoktu yalin bir sekilde wasting love iste.. ama grubun bestesi cok iyi degildi..
galatasaray lisesini tebrik ediyorum.. muse u guzel caldiniz ... bestedeki vokal ise gercekten gercekten cok iyiydi ..
bulutsuzluk ozlemini soyleyen okul ne yapar bilmiyorum... ama sanirim beni en cok etkileyen grup oldu.. bi kere vokalin sesi sarkiya cok uymuş ve orijinal vokalin sesine de cok benziyodu... sarki ise cok pozitifti.. o sarkida kendimi iyi hissetim, bence butun bostanci gosteri merkezini gulumsetiniz..
ilk tina turneri soyleyen grup: ilk tina turneri duyunca "yok artik daha neler" dedim.. ve dogruyu soylemek gerekirse cikisa dogru yol aldim.. ama cok sevmeme ve bilmememe ragmen cok begendim.. vokaller superdi .. hele bAck vokalden cikis yapan kizin sesini .. tebrikler..
sanirim bu kadar.. aklima gelenler en azindan
-
soundcheck için 2 dk verilmesi saçma bi olaydı soundcheck sırasında ilk deneyimi olan klavyecimiz yüzünden ufak bir sorun yaşadık ve soundcheck doğru düzgün yapılamadı dolayısıyla tonemeisterla ilgili problem oldu.. tuvalet sorunu vardı işeyebilmek için uzun yollar katettik..kulisimizi dansçı kızlar işgal ettikleri için kulissiz kaldık..birde son okul olmamızdan kaynaklanan içerde yaklaşık 150 200 kişinin kalmasıda ayrı bir şanssızlıktı..herşeye rağmen güzeldi...
-
ama belirtmek istiyorum.. bir daha okul ismi yüzünden 30 küsurlu bir sıraya geçersek okulun adının maltepe kadir has anadolu lisesi yerine abc anadolu lisesi olması için elimden geleni yapacağım...