Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • epitafio • 9 Nisan 2007 00:00 • #627147
    dün 24. olarak sahneye çıktığımız için ewe erken döndük (23:00)yorucuydu pek keyif alamadım açıkçası kuliste ve tribünlerde...ama sahneye çıkınca güzeldi herşey Barış MANÇO -Dönenceyi yorumladık tarzım olmadığı halde çok sevdim parçayı ve en iyi şekilde yapmaya çalıştım tabi ki ben yorumlayamam nasıl çaldığımızı:)ayrıca söylemeden geçemeyeceğim abartısız yalnızca ve yalnızca 4 provayla çıktık sahneye çünkü bize 1 hafta önce fax gelmişti...her neyse umarım hakedenin istediği olur ...genelde iyi adamlar vardı müzisyenlerin arasında embesil insan göremedim teşekürlerimi iletiyorum herkese başarılar...

    [ZİYA KALKAVAN ANADOLU DENİZCİLİK LİSESİ]
    Ritm Gitarist-Özgün DAHMER
  • -_FiniscH_- • 9 Nisan 2007 00:00 • #627148
    Geçen sene bizim okul Turn Able değil Turntable getirmişti. Bahsettiğin enstrümanın adını öğren önce. İkincisi de Turntable'dan çok iki laptop getirmişti. Gözlerin için bir doktora da görün.
  • -_FiniscH_- • 9 Nisan 2007 00:00 • #627149
    Deminki haşin yorumumdan dolayı özür dilerim öncelikle. Kasdav maceramızla ilgili birkaç şeye değinmezsem içim rahat etmez.
    Herkesin de söylediği gibi 1-3 dk soundcheck süresi bırak müzisyene mağara adamına bile yetmez. Boşu boşuna bizi saatlerce bekleteceklerine 5 dk daha soundcheck yaptırsalardı daha zekice ve faydalı olurdu.
    Biz Avusturya Lisesi olarak beste dalında yarıştık ve Beyaz Rüzgar adlı bestemizi çaldık, daha doğrusu çalamadık. Bunun en önemli sebebi "Tonmaister" (pabucumun maisteri) adı altındaki adamın anfi ayarlaması ve ses düzeni hakkında bir bok bilmemesiydi. Ya da biliyordu ama bize bir gıcığı vardı. Adamdan özellikle "solo gitarımız var, bakın ses çıkmazsa şarkının anlamı kalmaz" diye rica ettik, adam ben hallederim bilmemne dedi. Fakat şarkımızı şarkı yapan en önemli unsur olan solo duyulmadı. Ulan madem duyulmuyo elini kaldır da aç biraz sesini dimi? Bu kadar gerizekalı adamlar tonmaister diye takılıyor işte.
    Başka bir şanssızlığımız da jack kopmasıydı. Jacklar o kadar kısa ki sahnede hareket edilemiyor. Bir adım harekette koptu jack. Aynı zamanda bagetin uçması da ayrı bir şanssızlık, belki de kazmalıktı. Bu kadar emeğimizin karşılığı bu olmamalıydı.
    Sonuç olarak orada bizi destekleyen herkese çok teşekkür ediyoruz. Onlar olmasa şarkının sonunu nasıl getirirdik bilmiyorum... Herkese teşekkürler. Umarım hakedenler finale çıkar.
  • T-rock-TOR • 9 Nisan 2007 00:00 • #627150
    ya merak etme sze özel bi gıcığı yok o adamın.. biz daha önce başka bir konserde de o adama denk gelmiştik ve adam ilk şarkıda davulun mikrofonlarını açmayı unutmuştu sonra şarkı arasında gittim dedim benim vokali aç abi biraz adam anlamamazlıktan geliyo sürekli ne monitör mü bass ı mı açiim ne dion falan yapıyodu yani o konserimizide mahvetmişti:) bizde sahnede neredeyse hiç birşey duymadık monitörlerden sadece vokal ve davul..bizim bassçı 2. şarkıya geçmeden(kasdav da) şöyle yarım volumeluk bi oynama yaptı anfi üzerinden adam uçarak geldi sahneye napıyosun sende bilkmem ne.. bu arada biz cumartesi fuel çaldık pazar çalanda varmış.. direk fuele yüklenilmiş belirtmeyen var hangisi oldugunu karışmasın belirtirsek sevinirim(kemal atatürk lisesi)
  • rip van winkle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627151
    arkadslar kemala ataturk fuel nasıldıı? cumartesı gunu 32. sırada cıktıı yorumlarınızı bekliyorum... pazar gunku profılo kagıthanenın caldıgı fuel la karıstırmayınn lutfenn...
    9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: cmtrkn


    pazar günkü fuel var ya... beni benden aldı :)
  • rip van winkle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627152
    ayrıca st. benoit imiş (umarım yanılmıyorumdur yoksa çok pis ezilmiş olucam).. deyim yerindeyse hayran kaldım... çok ama çok iyi vokallere sahiplerdi.. perküsyon vs. cuk oturmuştu.. orkestra da baya sağlamdı.. en iyi bayan vokali ben verirdim jüri olsam gözümü kırpmadan... bi de 2 tane bayan vokal olan grup vardı çift sesli gidiyolardı nakaratlarda onları beğendim..
  • Dreamania • 9 Nisan 2007 00:00 • #627153
    Ataköy Cumhuriyet Lisesi çok iyiydi. Güneye Giderken parçasında salondaki hemen hemen herkes kopmuştu görebildiğim kadarıyla. =)
  • alakasızchsu • 9 Nisan 2007 00:00 • #627157
    ayrıca st. benoit imiş (umarım yanılmıyorumdur yoksa çok pis ezilmiş olucam).. deyim yerindeyse hayran kaldım... çok ama çok iyi vokallere sahiplerdi.. perküsyon vs. cuk oturmuştu.. orkestra da baya sağlamdı.. en iyi bayan vokali ben verirdim jüri olsam gözümü kırpmadan... bi de 2 tane bayan vokal olan grup vardı çift sesli gidiyolardı nakaratlarda onları beğendim..


    pazar son çıkan grubu dinlemedin sanırım en iyi bayan vokal konusunda :)
  • J_Rudess • 9 Nisan 2007 00:00 • #627158
    st. benoit baya iyi. bazı seyleri hak ediyolar..
  • J_Rudess • 9 Nisan 2007 00:00 • #627160
    st. benoit baya iyi. bazı seyleri hak ediyolar..
    ve ornek alınması gereken bircok sey var bence..