-
Elerki, ben Tugce kemerkoyden ve bir sey sormak istiyorum...
Gecen sene cikan okullarin videolari koyuluyordu oy verilirken vs. bakilsin diye bu sene oyle bir sistem yok mu? Gerci siteye bile dogru duzgun giremiyorum ama :S
-
@FoltoSangue
Güzel yorumundan dolayı teşekkürler :) Bunları gördükçe mutlu oluyoruz. Umarız biz de finale kalmaya hak kazanırız. Herkese çok teşekkürler.
Beşiktaş Anadolu Lisesi
Marilyn Manson - The Nobodies
Elektro gitar - semih
-
-
welcome to the jungle'ın (tamamı olmasa da) biraz düşük kalite bir kaydına ulaştım çok şükür =)
http://www.youtube.com/watch?v=VDo8Zikx_y8
veya de morgan kasdav 2007 şeklinde de aratırsanız ulaşabilirsiniz..
-
Gerçekten The Nobodies yorumu çok hoştu o vokal neydi öyle ya =) (enstrumanlar hoştu daha çok ama =)
amfiler şimdi yarışma sırasında hep bozukmuydu? peki
bu arada (dans yarışmalarıda çok güzeldi)
-
@Lepiska sağol.
"pentagram - bir" youtubedan izlediğim kadarıyla bence güzel. dün bir okul child in time ı yapıyodu. en sevdiğim şarkılardan biridir. nasıl yaptılar izleyen var mı? vokali acayip zordur onun ama:S
-
Foltosangueye teşekkür ederiz gurubumuz adına.. biz memory remains çaldık aşağı taralarda yorumlarınızı beklemiştim arkadaşlar ama 2 kişi falan yorum yaptı yorumlarınızı bekliyorum
önemli arkadaşlar....
FMV nişantaşı ışık lises
emre (gitar-back vokal)
-
kimse bizi sevmedi o kadar sanirim tüm salonun katilimini duyunca öyle sarhoş olsam ki de oley beğendiler demiştik kendimizce ama sanırım o kadar da ahım şahım değilmişiz =) bu arada gizem_0 ya yorumu için teşekkürler =)
-
Geçen sene bizim okul Turn Able değil Turntable getirmişti. Bahsettiğin enstrümanın adını öğren önce. İkincisi de Turntable'dan çok iki laptop getirmişti. Gözlerin için bir doktora da görün.
9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: -_FiniscH_-
Ne gerek var boyle sert cikmaya? Sorun senin gozlerinde sanirim, cunku enstrumanin adini yanlis yazan kisi ile turntable kullandiginizi soyleyen kisi -ki "sanırım" demis- farkli.
Aslinda hic alakam yok bu tartismayla, ama boylesi ukalaligi gorunce dayanamadim.
-
ya abi hepsi boş bu grupların.. ben bu sabah (pazartesi) özel karahipler lisesini dinledim.. baranthalasın grubu mükemmeldi.
bende
en iyi grup
en iyi erkek vokal
en iyi bayan vokal
en iyi beste
en iyi show dance
en iyi performans
çiko özel ödülü
sınır tanımayan doktorlar özel ödülü
çarşı küresel ısınmayada karşı özel ödülü..
hepsini karahipler lisesi alıcak :-D :-D :-D