Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Tuch • 9 Nisan 2007 00:00 • #627203
    Elerki, ben Tugce kemerkoyden ve bir sey sormak istiyorum...
    Gecen sene cikan okullarin videolari koyuluyordu oy verilirken vs. bakilsin diye bu sene oyle bir sistem yok mu? Gerci siteye bile dogru duzgun giremiyorum ama :S
  • d0rm • 9 Nisan 2007 00:00 • #627204
    @FoltoSangue
    Güzel yorumundan dolayı teşekkürler :) Bunları gördükçe mutlu oluyoruz. Umarız biz de finale kalmaya hak kazanırız. Herkese çok teşekkürler.
    Beşiktaş Anadolu Lisesi
    Marilyn Manson - The Nobodies
    Elektro gitar - semih
  • otherside8 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627205
    Şeyh Şamil lisesi olarak pazar günü şanssızlık eseri 40. sırada çaldığımız parça
    Pentagram - Bir
    http://www.youtube.com/watch?v=p17atypBQCI

    yorum yaparsanız seviniriz arkadaşlar
  • blisshirley • 9 Nisan 2007 00:00 • #627206
    welcome to the jungle'ın (tamamı olmasa da) biraz düşük kalite bir kaydına ulaştım çok şükür =)
    http://www.youtube.com/watch?v=VDo8Zikx_y8

    veya de morgan kasdav 2007 şeklinde de aratırsanız ulaşabilirsiniz..
  • Lepiska • 9 Nisan 2007 00:00 • #627207
    Gerçekten The Nobodies yorumu çok hoştu o vokal neydi öyle ya =) (enstrumanlar hoştu daha çok ama =)

    amfiler şimdi yarışma sırasında hep bozukmuydu? peki

    bu arada (dans yarışmalarıda çok güzeldi)
  • d0rm • 9 Nisan 2007 00:00 • #627208
    @Lepiska sağol.

    "pentagram - bir" youtubedan izlediğim kadarıyla bence güzel. dün bir okul child in time ı yapıyodu. en sevdiğim şarkılardan biridir. nasıl yaptılar izleyen var mı? vokali acayip zordur onun ama:S
  • ___EmRe___ • 9 Nisan 2007 00:00 • #627209
    Foltosangueye teşekkür ederiz gurubumuz adına.. biz memory remains çaldık aşağı taralarda yorumlarınızı beklemiştim arkadaşlar ama 2 kişi falan yorum yaptı yorumlarınızı bekliyorum
    önemli arkadaşlar....

    FMV nişantaşı ışık lises
    emre (gitar-back vokal)
  • xx_angelus_xx • 9 Nisan 2007 00:00 • #627210
    kimse bizi sevmedi o kadar sanirim tüm salonun katilimini duyunca öyle sarhoş olsam ki de oley beğendiler demiştik kendimizce ama sanırım o kadar da ahım şahım değilmişiz =) bu arada gizem_0 ya yorumu için teşekkürler =)
  • aBuZZeR • 9 Nisan 2007 00:00 • #627211
    Geçen sene bizim okul Turn Able değil Turntable getirmişti. Bahsettiğin enstrümanın adını öğren önce. İkincisi de Turntable'dan çok iki laptop getirmişti. Gözlerin için bir doktora da görün.
    9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: -_FiniscH_-

    Ne gerek var boyle sert cikmaya? Sorun senin gozlerinde sanirim, cunku enstrumanin adini yanlis yazan kisi ile turntable kullandiginizi soyleyen kisi -ki "sanırım" demis- farkli.

    Aslinda hic alakam yok bu tartismayla, ama boylesi ukalaligi gorunce dayanamadim.
  • SLayraCkEr • 9 Nisan 2007 00:00 • #627213
    ya abi hepsi boş bu grupların.. ben bu sabah (pazartesi) özel karahipler lisesini dinledim.. baranthalasın grubu mükemmeldi.
    bende
    en iyi grup
    en iyi erkek vokal
    en iyi bayan vokal
    en iyi beste
    en iyi show dance
    en iyi performans
    çiko özel ödülü
    sınır tanımayan doktorlar özel ödülü
    çarşı küresel ısınmayada karşı özel ödülü..

    hepsini karahipler lisesi alıcak :-D :-D :-D