Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SlipknotSlave • 11 Nisan 2007 00:00 • #627261
    Official 10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Chat Sayfası oldu bura resmen :P garaj tarihinde rekora gidiyo... biri sayıp söylesin yorumların sayısını :D
  • T--RoCk--ToR • 11 Nisan 2007 00:00 • #627262
    AlperSina arkadasım biz eleştirilere açığız yanlış anlama gibi bi durum olmaz yani her türlü iyi veya kötü eleştiriler olacağını zaten baştan bilerek girdik bu yarışmaya ki çoğu grup ta bu düşünceyle girmiştir heralde..(Bu arada ben Kemal Atatürk L.'nin gitaristiyim) Ama şu var bateristimizin çok iyi olduğunu iddaa edebilirim.. yani o konuda kesinlikle yanlış olduğunu düşünüyorum..
    İkincisi, siz everytime i die çalmıştınız galiba.. Ben inanılmaz bir Children of Bodom hayranıyım.. Tüm şarkılarını bilirim, arkadaslarımın zaman zaman bana Bodomcan diye hitap ettiği bile olur yani o derece.. Ben de açık konuşmak gerekirse everytime i die çalıncağını öğrenince cok heyecanlanmıştım.. Ama hiç hem de hiç beklediğim gibi değildi.(Bu arada sen de yanlış anlama hani bizi eleştirdin diye falan böyle karşılık veriyo gibi olmasın:D) Vokal Alexi yle alakasızdı.. şarkıyı cok hızlı çaldınız ve Gitarlar da iyi değildi pek.. Tekrar söliim yanlış anlama bizi eleştidin diye bunları yazmıyorum.. Biz her zaman eleştirilere açığız..
  • rip van winkle • 11 Nisan 2007 00:00 • #627263
    zor bi parça tabi everytime i die... vokalleri falan.. bildiğim nadir metal şarkılarından da o yüzden bi burnumu sokiyim dedim :) yoksam eşek hoşaftan ne anlar :P
  • SLayraCkEr • 11 Nisan 2007 00:00 • #627264
    abi hep beraber saygıdan kırılıcaz :-D hadi biraz asi olalım :p

    şaka bi yana baran kızabilir belki bana ama tam anlamı ile "işte bu metallica" denilebilecek şekilde kimse tam olarak birşey icra edemedi bence..
    yani çalan söyleyemedi, söyleyen çalamadı :P
    C.tesi günkü Fuel kötü değildi pazar günkü ile alakası yoktu..
    fakat beni tatmin etmedi.. daha iyi olabilir di ki finale kalırsa arkadaşlar daha iyisini yapacaklardır bence.. Creeping Death çalan arkadaşlar içinde aynı şey geçerli bence..

    Cradle a gelince bende heyecanlamıştım..Ogün zaten top yekün bi sürü hayal kırıklığına uğradığım için dumur olmadım..
    Önceki yorumlarımdada söylemiştim..
    Geçen seneki orkestra fevkalade idi... Bu sene olmamış..
    Beste içinse bi yorumda bulunmicam :)

    Yorum yorum die tahrik ederseniz bötle oluyor işte :-)
  • rip van winkle • 11 Nisan 2007 00:00 • #627265
    Objektif , Bostancı Gösteri Merkezi , Bostancı , İstanbul , performans , bar

    bar nedir abiler ablalar? yani nalaka?
  • SLayraCkEr • 11 Nisan 2007 00:00 • #627266
    aaaaaaa rip van winkle amma yaptın..
    bu sene pek olmayabilir ama geçtiğimiz seneler baz alınırsa, yaş sınırının en düşük olduğu, 2 sene önceki bakkal işletmecisinin "abi artık yeter parayı kırdım, dükkanı devren satıp emekli oliim" demesine sebep olan en büyük açık hava bar ı idi bgm...

    :D
  • baranthalas • 11 Nisan 2007 00:00 • #627268
    brutal vokal yapan kardeşlere ufak bi tavsiye; mikrofonu azıcık uzaklaştırın ağzınızdan. ses çok patlıyor çünkü. özellikle sahne önünde resmen "öbeööaööarghtfgh" diye ses geliyor. arkalara gittikçe akustiğin şeysinden çok temiz duyuluyor ama önde patlıyor ses. jurinin de önde olduğunu düşünürsek.....

    anlayın la işte :D
  • baranthalas • 11 Nisan 2007 00:00 • #627270
    kopya verilmez kopya çekilir.
  • rip van winkle • 11 Nisan 2007 00:00 • #627271
    http://www.youtube.com/watch?v=XzqpT4rebHs

    bu da kadıköy anadolu performansı.. i believe in a thing called love...
  • caan • 11 Nisan 2007 00:00 • #627272
    elemelerde 100 bıletı gecemeyenler fınalı unutsun..