-
keşke pencereyi çalan grubun clean toneda gitarının sesi çıksaydı
-
Arkadaşlar tekrar belirticem lütfen fuel rezaletti falan derken okul adıyla belirtin cunku biz KEMAL ATATURK LİSESİ olarak 7 NİSAN CUMARTESİ Fuel çaldık.
8 Nisan'da Fuel çalan 1 okul daha vardı kağıthane profilo ydu galiba.. Onlar fuel ı kötü çaldılar,herkes fuel çalanlar rezaletti diyo lütfen bizi pazar günkü fuel la karıştırmayın:D biz kurban gitmeyelim:D Cumartesi günü fuel çalan biz yani Kemal Atatürk Lisesi, Pazar günü çalanlar kağıthaneydi.Lütfen fuel la ilgili bişi yazarken gün veya okul adı belirtirseniz cok seviniriz:D
-
cumartesi günkü fuel'i dinlemedim ama pazar günkü gerçekten çok komikti.....
-
arkadaşlar hiçbir gitar çalınmadı...bikaç gitar bulundu sahpsiz hepsi BGM'nin danışmasına gönderildi.
Bilginize...
-
arkadaslar cumartesi cıkan rammstein du hast coverını izlemek isteyen arkadaslara duyrulur buyrun videomuzz
fekat link garip harfler icerdiginden site dejenere türkce diyor izlemek istersiniz youtube.com a girip arama bolumune haydarpasa teknik okulları demeniz yeterli!
Kaan Acurol
Haydarpasa Teknik okulları Rammstein cover ı
-
Beyler İNTAŞ LİSESİ 27 saniyede 239 oy aldılar..!
Program falan var galiba :) :)
ilginç bir şey neyse inşallah düşündüğüm gibi değildir
-ben bu yazıyı yazarken -12 saniye- 24 oy daha aldılar :S -
-
Arkadaşlar biz de pazar günü Deep Purple - Child In Time coverladık. İzlemek isteyenler ;
http://www.youtube.com/watch?v=arxl1WEF00Y
-
ya abi hepsi boş bu grupların.. ben bu sabah (pazartesi) özel karahipler lisesini dinledim.. baranthalasın grubu mükemmeldi.
bende
en iyi grup
en iyi erkek vokal
en iyi bayan vokal
en iyi beste
en iyi show dance
en iyi performans
çiko özel ödülü
sınır tanımayan doktorlar özel ödülü
çarşı küresel ısınmayada karşı özel ödülü..
hepsini karahipler lisesi alıcak :-D :-D :-D
9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: SLayraCkEr
eyvallah kardeşim :) çok kısa sürede hazırlandık ama iyi bir performans olduğunu düşünüyorum.
bu arada kadıköy anadolu lisesi ve videosu :)
europe - rock the night
http://www.youtube.com/watch?v=lQZVHYIWGYI
buram buram 80ler kokuyo be deriler tavırlar falan ohş..
-
kadıköy lisesi pardon anadolu yok :)
rezil oldum lan modlar adminler düzeltin şunu hadi baam :)
-
ya yeri değil biliyorumda belki bi tanıdığı filan olan vardır..
Bahçeşehir üniversitesinde okuyan tanıdığı olan varmı ?
Hukuk fakültesinde filan özellikle ?