Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • kurtforyou • 10 Nisan 2007 00:00 • #627214
    keşke pencereyi çalan grubun clean toneda gitarının sesi çıksaydı
  • T--RoCk--ToR • 10 Nisan 2007 00:00 • #627215
    Arkadaşlar tekrar belirticem lütfen fuel rezaletti falan derken okul adıyla belirtin cunku biz KEMAL ATATURK LİSESİ olarak 7 NİSAN CUMARTESİ Fuel çaldık.
    8 Nisan'da Fuel çalan 1 okul daha vardı kağıthane profilo ydu galiba.. Onlar fuel ı kötü çaldılar,herkes fuel çalanlar rezaletti diyo lütfen bizi pazar günkü fuel la karıştırmayın:D biz kurban gitmeyelim:D Cumartesi günü fuel çalan biz yani Kemal Atatürk Lisesi, Pazar günü çalanlar kağıthaneydi.Lütfen fuel la ilgili bişi yazarken gün veya okul adı belirtirseniz cok seviniriz:D
  • sweep_pick • 10 Nisan 2007 00:00 • #627216
    cumartesi günkü fuel'i dinlemedim ama pazar günkü gerçekten çok komikti.....
  • tibet_2327 • 10 Nisan 2007 00:00 • #627218
    arkadaşlar hiçbir gitar çalınmadı...bikaç gitar bulundu sahpsiz hepsi BGM'nin danışmasına gönderildi.
    Bilginize...
  • Leprosy_666 • 10 Nisan 2007 00:00 • #627220
    arkadaslar cumartesi cıkan rammstein du hast coverını izlemek isteyen arkadaslara duyrulur buyrun videomuzz
    fekat link garip harfler icerdiginden site dejenere türkce diyor izlemek istersiniz youtube.com a girip arama bolumune haydarpasa teknik okulları demeniz yeterli!


    Kaan Acurol
    Haydarpasa Teknik okulları Rammstein cover ı
  • FoltoSangue • 10 Nisan 2007 00:00 • #627221
    Beyler İNTAŞ LİSESİ 27 saniyede 239 oy aldılar..!
    Program falan var galiba :) :)
    ilginç bir şey neyse inşallah düşündüğüm gibi değildir
    -ben bu yazıyı yazarken -12 saniye- 24 oy daha aldılar :S -
  • sweep_pick • 10 Nisan 2007 00:00 • #627224
    Arkadaşlar biz de pazar günü Deep Purple - Child In Time coverladık. İzlemek isteyenler ;

    http://www.youtube.com/watch?v=arxl1WEF00Y
  • baranthalas • 10 Nisan 2007 00:00 • #627225
    ya abi hepsi boş bu grupların.. ben bu sabah (pazartesi) özel karahipler lisesini dinledim.. baranthalasın grubu mükemmeldi.
    bende
    en iyi grup
    en iyi erkek vokal
    en iyi bayan vokal
    en iyi beste
    en iyi show dance
    en iyi performans
    çiko özel ödülü
    sınır tanımayan doktorlar özel ödülü
    çarşı küresel ısınmayada karşı özel ödülü..

    hepsini karahipler lisesi alıcak :-D :-D :-D
    9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: SLayraCkEr


    eyvallah kardeşim :) çok kısa sürede hazırlandık ama iyi bir performans olduğunu düşünüyorum.

    bu arada kadıköy anadolu lisesi ve videosu :)

    europe - rock the night

    http://www.youtube.com/watch?v=lQZVHYIWGYI

    buram buram 80ler kokuyo be deriler tavırlar falan ohş..
  • baranthalas • 10 Nisan 2007 00:00 • #627226
    kadıköy lisesi pardon anadolu yok :)

    rezil oldum lan modlar adminler düzeltin şunu hadi baam :)
  • SLayraCkEr • 10 Nisan 2007 00:00 • #627227
    ya yeri değil biliyorumda belki bi tanıdığı filan olan vardır..
    Bahçeşehir üniversitesinde okuyan tanıdığı olan varmı ?
    Hukuk fakültesinde filan özellikle ?