ya abi hepsi boş bu grupların.. ben bu sabah (pazartesi) özel karahipler lisesini dinledim.. baranthalasın grubu mükemmeldi.
bende
en iyi grup
en iyi erkek vokal
en iyi bayan vokal
en iyi beste
en iyi show dance
en iyi performans
çiko özel ödülü
sınır tanımayan doktorlar özel ödülü
çarşı küresel ısınmayada karşı özel ödülü..
hepsini karahipler lisesi alıcak :-D :-D :-D
9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: SLayraCkEr
eyvallah kardeşim :) çok kısa sürede hazırlandık ama iyi bir performans olduğunu düşünüyorum.
bu arada kadıköy anadolu lisesi ve videosu :)
europe - rock the night
http://www.youtube.com/watch?v=lQZVHYIWGYI
buram buram 80ler kokuyo be deriler tavırlar falan ohş..