-
http://www.youtube.com/watch?v=l_ZsMijiJ3U
intaş lisesi / avenged Sevenfold - blinded in chains
1:12 sanielik bi video.. çok kısa bi çekim yinede az çok belli bişiyler.. izlemek isteyenler izlesin ses çok kötü değil ama az.. yorumlarınızı bekliyoruz!
-
http://www.youtube.com/watch?v=tJkL7FWWJkY
HEART SHAPED BOX -sosyal bilimler lisesi.. ses pek anlaşılmıyo ama olsn izleyin :)
-
teskkurler yorumun ıcın deepestpurple_ ya hakkaten bı kac arkdsla sızı ızledık bızde ve cıdden sızde ıyıydınz.. ozellıkle saglam calıosun baya =))
haydarpasa teknıkkkk
baass
-
7 Nisanda Kemal Atatürk Lisesi olarak Metallica-Fuel we Bestemiz *Bazen*i çaldık 32. çıktıımızdan dolayı hafif stüdyo havasında olsada iiydi en azından bizim okul seyircisi kaldı =) 8 Nisanda Kağıthane Profilo Meslek Lisesi'de Fuel çaldı sakın bizimle karıştırmayın,bu elemanlar gerçekten kötülerdi...
-
ahahah
ne anlar burası leng tcheden
ahahah
-
bizim zamanımızda youtube mü vardı be peeeeh :)
o değil de creeping death i inanılmaz beğendim. seyircilerin bi kısmının die die die diye eşlik ediyor olması da çok hoş. ama sanırım ilk solonun başlarını çalmamışınız ses gelmiyordu. çaldınız da ses mi çıkmadı yoksa atladınız mı orayı ? çalamıyo musunuz ha ha ha ha :P
şu ana kadar 4 tane beğendim yorum var (zaten 6 tane izledim) yazayım da moral olsun gençliğe..
creeping death
is this love (yavrum aksel)
darkness şarkısı (üşendim adını yazmaya çok uzun)
ve tabi ki de rock the night :)
-
i believe in a thing called love,
just listen to the rhythm of my heart...
there is a chance we could make it now,
we'll be rockin' 'til the sun goes down... <3 sevgiler efenim...
-
Birisi Leng Tche mi dedi??? anlayan vardır sen merak etme.. :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=FKM32UWvD6U#
ACL'nin performansı için..
-
eyw baran bey =)) bi perfect patlatsaydık keske =P