Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • BetterOfDead2 • 10 Nisan 2007 00:00 • #627240
    http://www.youtube.com/watch?v=l_ZsMijiJ3U


    intaş lisesi / avenged Sevenfold - blinded in chains

    1:12 sanielik bi video.. çok kısa bi çekim yinede az çok belli bişiyler.. izlemek isteyenler izlesin ses çok kötü değil ama az.. yorumlarınızı bekliyoruz!
  • hiçbişe • 10 Nisan 2007 00:00 • #627241
    http://www.youtube.com/watch?v=tJkL7FWWJkY


    HEART SHAPED BOX -sosyal bilimler lisesi.. ses pek anlaşılmıyo ama olsn izleyin :)
  • SwornToSatan • 10 Nisan 2007 00:00 • #627242
    teskkurler yorumun ıcın deepestpurple_ ya hakkaten bı kac arkdsla sızı ızledık bızde ve cıdden sızde ıyıydınz.. ozellıkle saglam calıosun baya =))
    haydarpasa teknıkkkk
    baass
  • TrockTor • 10 Nisan 2007 00:00 • #627243
    7 Nisanda Kemal Atatürk Lisesi olarak Metallica-Fuel we Bestemiz *Bazen*i çaldık 32. çıktıımızdan dolayı hafif stüdyo havasında olsada iiydi en azından bizim okul seyircisi kaldı =) 8 Nisanda Kağıthane Profilo Meslek Lisesi'de Fuel çaldı sakın bizimle karıştırmayın,bu elemanlar gerçekten kötülerdi...
  • SlipknotSlave • 10 Nisan 2007 00:00 • #627244
    ahahah
    ne anlar burası leng tcheden
    ahahah
  • baranthalas • 10 Nisan 2007 00:00 • #627245
    bizim zamanımızda youtube mü vardı be peeeeh :)

    o değil de creeping death i inanılmaz beğendim. seyircilerin bi kısmının die die die diye eşlik ediyor olması da çok hoş. ama sanırım ilk solonun başlarını çalmamışınız ses gelmiyordu. çaldınız da ses mi çıkmadı yoksa atladınız mı orayı ? çalamıyo musunuz ha ha ha ha :P

    şu ana kadar 4 tane beğendim yorum var (zaten 6 tane izledim) yazayım da moral olsun gençliğe..

    creeping death
    is this love (yavrum aksel)
    darkness şarkısı (üşendim adını yazmaya çok uzun)
    ve tabi ki de rock the night :)
  • rip van winkle • 10 Nisan 2007 00:00 • #627246
    i believe in a thing called love,
    just listen to the rhythm of my heart...
    there is a chance we could make it now,
    we'll be rockin' 'til the sun goes down... <3 sevgiler efenim...
  • emotional_f--k • 10 Nisan 2007 00:00 • #627247
    Birisi Leng Tche mi dedi??? anlayan vardır sen merak etme.. :D
  • Dreamania • 10 Nisan 2007 00:00 • #627248
    http://www.youtube.com/watch?v=FKM32UWvD6U#

    ACL'nin performansı için..
  • 89boy • 10 Nisan 2007 00:00 • #627249
    eyw baran bey =)) bi perfect patlatsaydık keske =P