Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • neva • 9 Nisan 2007 00:00 • #627181
    Üsküdar Çağrıbey Anadolu Lisesi olarak büyük şanssızlıkla dün 41. ve son grup olarak sahne aldık..çok az izleyici kalmıştı ama izleyenler varsa yorum alabilir miyiz..Queen-İ want to break free çaldık bu arada..
  • curly shuffle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627182
    ya evet benoit nın performansını görebileceğimiz bir yer varmı??merak ettim açıkçası bayaa.
  • gizem_0 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627183
    galileo galilei liseside bence iyiydi. en azından bütün izleyenleri ayağa kaldırdı.
  • epitafio • 9 Nisan 2007 00:00 • #627184
    dün 24. olarak sahneye çıktığımız için ewe erken döndük (23:00)yorucuydu pek keyif alamadım açıkçası kuliste ve tribünlerde...ama sahneye çıkınca güzeldi herşey Barış MANÇO -Dönenceyi yorumladık tarzım olmadığı halde çok sevdim parçayı ve en iyi şekilde yapmaya çalıştım tabi ki ben yorumlayamam nasıl çaldığımızı:)ayrıca söylemeden geçemeyeceğim abartısız yalnızca ve yalnızca 4 provayla çıktık sahneye çünkü bize 1 hafta önce fax gelmişti...her neyse umarım hakedenin istediği olur ...genelde iyi adamlar vardı müzisyenlerin arasında embesil insan göremedim teşekürlerimi iletiyorum herkese başarılar...

    [ZİYA KALKAVAN ANADOLU DENİZCİLİK LİSESİ]
    Ritm Gitarist-Özgün DAHMER
    ---------------------------------------------------------------------------
    herkes okuluna yorum yapılmasını istemiş sanırım bende istesem ayıp kaçmaz :D
    ayrıca uğur koleji veya özel uğur lisesi herneyse ordan tanıdığı olan varmı veya kasdav orkestrasından...
  • ouuzz • 9 Nisan 2007 00:00 • #627185
    du hast pencere smoke on the water avenged sevenfold
    finale çıkcak 4 parça..intaş ı tebrik ediyorum gerçekten çok iyilerdi umarım finalde beraber oluruz..

    Haydarpaşa Teknik Okulları
  • curly shuffle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627186
    yaa arkadaşlar bi zahmet welcome to the jungle ın da vidyosunu koysanıza be. ulan pişman oldum pazar gitmediğime he...
  • blisshirley • 9 Nisan 2007 00:00 • #627187
    onun vidyosu bizde de yok malesef.. bu arada biz cumartesi çıktık.

    HASAL- cansu
    "welcome to the jungle" & "çevir sayfayı"
  • epitafio • 9 Nisan 2007 00:00 • #627188
    uğur kolejinden çok şey bekliodum ama umarım onlarda çıkarlar finale



    [ZİYA KALKAVAN ANADOLU DENİZCİLİK LİSESİ]
    Ritm Gitarist-Özgün DAHMER
  • rip van winkle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627189
    pazar son çıkan grubu dinlemedin sanırım en iyi bayan vokal konusunda :)
    9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: alakasızchsu


    dansçıları da izledim merak etme de... dur sölemezsem içimde kalır : "kadıköy anadolu lisesi the darkness - i believe in a thing called love hakkında görüşü olan var mı?" nihoho :)
  • SLayraCkEr • 9 Nisan 2007 00:00 • #627191
    o değilde, dans gruplarında mimarsinan sahnedeyken, dans eden yaratığın ne olduğunu anlamaya çalışırken önde oturan bıyıklı bir ucube "sesli bir şekilde *bne diye bağırma" dedi bana (:

    heralde babası filandı üstüne alındı :-D
    birde kızlar gelip "çok sexy" demezler mi.. yahu diyoruz adam kelebek.. :-D te allam ya.. bi bu olmamıştı kasdavda oda oldu helal olsun.. müzik filan boş işler bunlar.. hadi dansa :-) :-) :-) :-)