-
Üsküdar Çağrıbey Anadolu Lisesi olarak büyük şanssızlıkla dün 41. ve son grup olarak sahne aldık..çok az izleyici kalmıştı ama izleyenler varsa yorum alabilir miyiz..Queen-İ want to break free çaldık bu arada..
-
ya evet benoit nın performansını görebileceğimiz bir yer varmı??merak ettim açıkçası bayaa.
-
galileo galilei liseside bence iyiydi. en azından bütün izleyenleri ayağa kaldırdı.
-
dün 24. olarak sahneye çıktığımız için ewe erken döndük (23:00)yorucuydu pek keyif alamadım açıkçası kuliste ve tribünlerde...ama sahneye çıkınca güzeldi herşey Barış MANÇO -Dönenceyi yorumladık tarzım olmadığı halde çok sevdim parçayı ve en iyi şekilde yapmaya çalıştım tabi ki ben yorumlayamam nasıl çaldığımızı:)ayrıca söylemeden geçemeyeceğim abartısız yalnızca ve yalnızca 4 provayla çıktık sahneye çünkü bize 1 hafta önce fax gelmişti...her neyse umarım hakedenin istediği olur ...genelde iyi adamlar vardı müzisyenlerin arasında embesil insan göremedim teşekürlerimi iletiyorum herkese başarılar...
[ZİYA KALKAVAN ANADOLU DENİZCİLİK LİSESİ]
Ritm Gitarist-Özgün DAHMER
---------------------------------------------------------------------------
herkes okuluna yorum yapılmasını istemiş sanırım bende istesem ayıp kaçmaz :D
ayrıca uğur koleji veya özel uğur lisesi herneyse ordan tanıdığı olan varmı veya kasdav orkestrasından...
-
du hast pencere smoke on the water avenged sevenfold
finale çıkcak 4 parça..intaş ı tebrik ediyorum gerçekten çok iyilerdi umarım finalde beraber oluruz..
Haydarpaşa Teknik Okulları
-
yaa arkadaşlar bi zahmet welcome to the jungle ın da vidyosunu koysanıza be. ulan pişman oldum pazar gitmediğime he...
-
onun vidyosu bizde de yok malesef.. bu arada biz cumartesi çıktık.
HASAL- cansu
"welcome to the jungle" & "çevir sayfayı"
-
uğur kolejinden çok şey bekliodum ama umarım onlarda çıkarlar finale
[ZİYA KALKAVAN ANADOLU DENİZCİLİK LİSESİ]
Ritm Gitarist-Özgün DAHMER
-
pazar son çıkan grubu dinlemedin sanırım en iyi bayan vokal konusunda :)
9 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: alakasızchsu
dansçıları da izledim merak etme de... dur sölemezsem içimde kalır : "kadıköy anadolu lisesi the darkness - i believe in a thing called love hakkında görüşü olan var mı?" nihoho :)
-
o değilde, dans gruplarında mimarsinan sahnedeyken, dans eden yaratığın ne olduğunu anlamaya çalışırken önde oturan bıyıklı bir ucube "sesli bir şekilde *bne diye bağırma" dedi bana (:
heralde babası filandı üstüne alındı :-D
birde kızlar gelip "çok sexy" demezler mi.. yahu diyoruz adam kelebek.. :-D te allam ya.. bi bu olmamıştı kasdavda oda oldu helal olsun.. müzik filan boş işler bunlar.. hadi dansa :-) :-) :-) :-)