-
st.benoit :-) fazla birşey söylemeye gerek yok...
de bence switch çıkıp sweet dreams i sölese süper olurdu :) dmi masis ?
-
sözüm 89boy a,
gayet iyi performansınız hatta harika yani helal olsun gerçekten çok beğendim şarkıyı kim seçtiyse onada bi helal olsun helal yani =)
-
http://www.youtube.com/watch?v=zwAf86alxGM
Judas Priest - Breaking the Law
http://rapidshare.com/files/24960517/Resim_011.MOV
yorum-beste performansı
--BC237--
handan hayrettin yelkikanat anadolu meslek lisesi
-
ya evet "-_FiniscH_-" arkadaşımızın tonmaister hakkında dediklerine sonuna kadar katılıyorum saksafon şarkının çoğu yerinde vardı fakat sadece ilk çaldığım şey duyulmuş çünkü kazma herif sesimi kısmış sonradan, solomu ben zor duydum jüridir seyircidir nası duydu veyahut duydumu tahmin edemiyorum....
bakınız : http://www.youtube.com/watch?v=o6AaP5pd08Y
-
sözüm 89boy a,
gayet iyi performansınız hatta harika yani helal olsun gerçekten çok beğendim şarkıyı kim seçtiyse onada bi helal olsun helal yani =)
cok tesekkurler begendigine sevindim gercekten =))
-
bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??
-
Saint Benoit bu sene birkez daha ödülleri toplayacak.Heralde bu senede şike olaylarına girmessiniz.Çünkü 3 sene öncede bütün ödülleri toplamıştık ve çok saçma yorumlar yazılmıştı.Heralde artık herkes bazı şeylerde hemfikirdir.Ben size kısaca ödülleri söyliyim:
En iyi kız solist:Saint Benoit
En iyi orkestra:Saint Benoit
En iyi yorum:Saint Benoit
En iyi sahne performansı:ilk 3te Saint Benoit
En iyi beste:ilk 3'te Saint Benoit
-
bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??
Okul Adı : BEŞİKTAŞ ATATÜRK ANADOLU LİSESİ
Yorum : GLORIA ESTEFAN-CONGA
-
gloria estefan çalan okul Beşiktaş Atatürk Anadolu lisesi video varmı bilmiyorum malesef
-
Bizim gitaristin(florya tevfik ercan) elektrosunun sapı kırıldı. baya bi aradık ama kimse vermedi gitarını(akordu farklı vb gerekçelerle) neyse ki sağolsun şuan okulunun ismini hatırlayamadığım bir arkadaş verdi gitarını bize 15 dakika kala..Her neyse çaldık ve güzel çaldığımızı düşünüyorum..sizin yorumlarınızı da bekliyorum bu arada ..