Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SLayraCkEr • 9 Nisan 2007 00:00 • #627161
    st.benoit :-) fazla birşey söylemeye gerek yok...

    de bence switch çıkıp sweet dreams i sölese süper olurdu :) dmi masis ?
  • the hue • 9 Nisan 2007 00:00 • #627162
    sözüm 89boy a,
    gayet iyi performansınız hatta harika yani helal olsun gerçekten çok beğendim şarkıyı kim seçtiyse onada bi helal olsun helal yani =)
  • LIE • 9 Nisan 2007 00:00 • #627163
    http://www.youtube.com/watch?v=zwAf86alxGM
    Judas Priest - Breaking the Law

    http://rapidshare.com/files/24960517/Resim_011.MOV
    yorum-beste performansı


    --BC237--

    handan hayrettin yelkikanat anadolu meslek lisesi
  • curly shuffle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627164
    ya evet "-_FiniscH_-" arkadaşımızın tonmaister hakkında dediklerine sonuna kadar katılıyorum saksafon şarkının çoğu yerinde vardı fakat sadece ilk çaldığım şey duyulmuş çünkü kazma herif sesimi kısmış sonradan, solomu ben zor duydum jüridir seyircidir nası duydu veyahut duydumu tahmin edemiyorum....

    bakınız : http://www.youtube.com/watch?v=o6AaP5pd08Y
  • 89boy • 9 Nisan 2007 00:00 • #627165
    sözüm 89boy a,
    gayet iyi performansınız hatta harika yani helal olsun gerçekten çok beğendim şarkıyı kim seçtiyse onada bi helal olsun helal yani =)


    cok tesekkurler begendigine sevindim gercekten =))
  • curly shuffle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627166
    bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??
  • okitoki • 9 Nisan 2007 00:00 • #627167
    Saint Benoit bu sene birkez daha ödülleri toplayacak.Heralde bu senede şike olaylarına girmessiniz.Çünkü 3 sene öncede bütün ödülleri toplamıştık ve çok saçma yorumlar yazılmıştı.Heralde artık herkes bazı şeylerde hemfikirdir.Ben size kısaca ödülleri söyliyim:

    En iyi kız solist:Saint Benoit
    En iyi orkestra:Saint Benoit
    En iyi yorum:Saint Benoit
    En iyi sahne performansı:ilk 3te Saint Benoit
    En iyi beste:ilk 3'te Saint Benoit
  • 89boy • 9 Nisan 2007 00:00 • #627168
    bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??


    Okul Adı : BEŞİKTAŞ ATATÜRK ANADOLU LİSESİ
    Yorum : GLORIA ESTEFAN-CONGA
  • ırmak • 9 Nisan 2007 00:00 • #627169
    gloria estefan çalan okul Beşiktaş Atatürk Anadolu lisesi video varmı bilmiyorum malesef
  • cerberos • 9 Nisan 2007 00:00 • #627170
    Bizim gitaristin(florya tevfik ercan) elektrosunun sapı kırıldı. baya bi aradık ama kimse vermedi gitarını(akordu farklı vb gerekçelerle) neyse ki sağolsun şuan okulunun ismini hatırlayamadığım bir arkadaş verdi gitarını bize 15 dakika kala..Her neyse çaldık ve güzel çaldığımızı düşünüyorum..sizin yorumlarınızı da bekliyorum bu arada ..