Bizim gitaristin(florya tevfik ercan) elektrosunun sapı kırıldı. baya bi aradık ama kimse vermedi gitarını(akordu farklı vb gerekçelerle) neyse ki sağolsun şuan okulunun ismini hatırlayamadığım bir arkadaş verdi gitarını bize 15 dakika kala..Her neyse çaldık ve güzel çaldığımızı düşünüyorum..sizin yorumlarınızı da bekliyorum bu arada ..