-
ouz lan bız fınalde flan gormuom kendmızı .. olm baksana bıssuru okldan bahsedıyolar kendmız karar vermeyız dımı arkdsım kalıp kalamıycagımıza =)) haydarpasa teknııık basscıısıııı
-
Selam arkadaslar bu kadar ilgi gorecegimizi zannetmiyordum iyi veya kotu yorumlarıyla bize katkıda bulunan herkeze ozellikle slayracker a cok tesekkurler hos kotu yorum goremedim ;) temennimiz tabii ki finale kalıp güzel bir ödülü okulumuza goturmek fakat kasdav yani ne kadar adaletli bir yarısmaki amacımız zaten son senemiz son eglencemizi yapalım hem kendimizi hemde bizi dinleyenleri eglendirmekti Bizi gelipte dinleyen arkadaslara cok tesekkurler videodan kendimi izledim fena calmamışız :P işallah finaldede hepinizle aynı sahneyi paylaşma şerefine kavuşuruz burdan aynı kulisi paylaştıgımız intaş lisesine ve slayracker a bizi dinleyen okul arkadaslarımıza ve tüm seyircilere cok teşekkurler dedigim gibi umarım finalde hepinizle gorüşürüz
Kaan ACUROL
Haydarpasa Teknik Okulları
Rammstein - Du Hast
Solo gitar ve Back vokal cok mu g.tüm kalktı ne :PPP
-
Birde bu finale kalan grupların okuluna faxlar ne zaman cekilir bilgisi olan varmı elerki sorum sana ozellikle sen bu işlerle daha cok yakınsın :D
-
Canberk benim icin yok g.t oglanı .bnenin teki demişsin oglum okula gelme d.vücem seni :D
-
*patroclus90*'a ve diğer arkadaşlara: Eğer eş-dost listeniz haricindekilerden mesaj almak istemiyorsanız niye özel mesaj atıyorsunuz.Sonra da biz 'cevap vermedi' oluyoruz.Ya da mesaj alımını serbest bırakın lütfen ne diyeyim.Cevap vermiyorum değil veremiyorum. :)
-
Bu arada söylemeyi unuttum ve çok fazla dikkat çeken bir diğer okul ise Marilyn Manson'dan dı galiba Nobodies şarkısıydı...Solistin görünüşü şarkıyı -kimine göre- tamamlayamamış olsada herkesin pür dikkat izlediği bir şarkıydı...O şarkıyı söylemek gerçekten yürek ister... onları da çok beğendim ama dediğim gibi
-Smoke on the Water-
-The Memory Remains-
-Sad But True-
------
Fuel çok kötü çalındı dediler ama görmeden inanmam :)
videosu olan varsa lütfen yollayasın..!
-
olum haydarpasa var lan arkamda asıl sen gelme lan .. kımsın olm sen ne sanıosun kenıdnı ya
-
ctesı gunu ıcın goruslerım fınal kesın olan
1.pencere 2.smooke on the water 3.du hast 4.lacuna coıl sıralama yapmadım
-
tamam canberk uzatmaya gerek yok baskası yanlıs anlar kendi üstüne alınır şimdiyanlıs olmasın ;) kavgasız gurultusuz bu sene forum gayet guzel bosver :D
-
'Switch' ya olm.. bi calsak sallarız orayı eheh.. saka bi yana sweet dreams muthis muthis.. en azından ben baya egleniyorum baya da klavye vs. acayip..
Beklerim cumartesileri calıyoruz eksi limon'da 23.59'da..