Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SwornToSatan • 9 Nisan 2007 00:00 • #627192
    ouz lan bız fınalde flan gormuom kendmızı .. olm baksana bıssuru okldan bahsedıyolar kendmız karar vermeyız dımı arkdsım kalıp kalamıycagımıza =)) haydarpasa teknııık basscıısıııı
  • Leprosy_666 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627193
    Selam arkadaslar bu kadar ilgi gorecegimizi zannetmiyordum iyi veya kotu yorumlarıyla bize katkıda bulunan herkeze ozellikle slayracker a cok tesekkurler hos kotu yorum goremedim ;) temennimiz tabii ki finale kalıp güzel bir ödülü okulumuza goturmek fakat kasdav yani ne kadar adaletli bir yarısmaki amacımız zaten son senemiz son eglencemizi yapalım hem kendimizi hemde bizi dinleyenleri eglendirmekti Bizi gelipte dinleyen arkadaslara cok tesekkurler videodan kendimi izledim fena calmamışız :P işallah finaldede hepinizle aynı sahneyi paylaşma şerefine kavuşuruz burdan aynı kulisi paylaştıgımız intaş lisesine ve slayracker a bizi dinleyen okul arkadaslarımıza ve tüm seyircilere cok teşekkurler dedigim gibi umarım finalde hepinizle gorüşürüz

    Kaan ACUROL
    Haydarpasa Teknik Okulları
    Rammstein - Du Hast
    Solo gitar ve Back vokal cok mu g.tüm kalktı ne :PPP
  • Leprosy_666 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627194
    Birde bu finale kalan grupların okuluna faxlar ne zaman cekilir bilgisi olan varmı elerki sorum sana ozellikle sen bu işlerle daha cok yakınsın :D
  • Leprosy_666 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627196
    Canberk benim icin yok g.t oglanı .bnenin teki demişsin oglum okula gelme d.vücem seni :D
  • Elerki • 9 Nisan 2007 00:00 • #627197
    *patroclus90*'a ve diğer arkadaşlara: Eğer eş-dost listeniz haricindekilerden mesaj almak istemiyorsanız niye özel mesaj atıyorsunuz.Sonra da biz 'cevap vermedi' oluyoruz.Ya da mesaj alımını serbest bırakın lütfen ne diyeyim.Cevap vermiyorum değil veremiyorum. :)
  • FoltoSangue • 9 Nisan 2007 00:00 • #627198
    Bu arada söylemeyi unuttum ve çok fazla dikkat çeken bir diğer okul ise Marilyn Manson'dan dı galiba Nobodies şarkısıydı...Solistin görünüşü şarkıyı -kimine göre- tamamlayamamış olsada herkesin pür dikkat izlediği bir şarkıydı...O şarkıyı söylemek gerçekten yürek ister... onları da çok beğendim ama dediğim gibi
    -Smoke on the Water-
    -The Memory Remains-
    -Sad But True-
    ------
    Fuel çok kötü çalındı dediler ama görmeden inanmam :)
    videosu olan varsa lütfen yollayasın..!
  • SwornToSatan • 9 Nisan 2007 00:00 • #627199
    olum haydarpasa var lan arkamda asıl sen gelme lan .. kımsın olm sen ne sanıosun kenıdnı ya
  • caan • 9 Nisan 2007 00:00 • #627200
    ctesı gunu ıcın goruslerım fınal kesın olan

    1.pencere 2.smooke on the water 3.du hast 4.lacuna coıl sıralama yapmadım
  • Leprosy_666 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627201
    tamam canberk uzatmaya gerek yok baskası yanlıs anlar kendi üstüne alınır şimdiyanlıs olmasın ;) kavgasız gurultusuz bu sene forum gayet guzel bosver :D
  • J_Rudess • 9 Nisan 2007 00:00 • #627202
    'Switch' ya olm.. bi calsak sallarız orayı eheh.. saka bi yana sweet dreams muthis muthis.. en azından ben baya egleniyorum baya da klavye vs. acayip..

    Beklerim cumartesileri calıyoruz eksi limon'da 23.59'da..