*patroclus90*'a ve diğer arkadaşlara: Eğer eş-dost listeniz haricindekilerden mesaj almak istemiyorsanız niye özel mesaj atıyorsunuz.Sonra da biz 'cevap vermedi' oluyoruz.Ya da mesaj alımını serbest bırakın lütfen ne diyeyim.Cevap vermiyorum değil veremiyorum. :)