-
abi dereyi görmeden paçayı sıvamak ne derece iyidir bilemicem ama fala kopupta hayal kırıklığı yaşamyın yani bizde çıkıp saat 10 da iyi bi shane yaptık diyolar ama ne kendimizi övüyoruz nede havalara giriyoruz bence eleştiri lazımdı bu konuda
Güray Kunduracı(haydarpaşa teknik) rammstein-du hast klavyecisi
-
arkadaşım içeri su sokup arkadaşına fırlattı diye onu dışarı attılar... başka bir arkadaşta fazla bilet varmış.. ben o fazla bileti dışarı çıkıp atılan arkadaşa verdim ve tekrar içeri girdi.. arkadaşı atan güvenlik, gördüğü halde birşey yapamadı.. arkadaşım 20 milyon vermiş olsada içeri girdi bu mu kasdavaın güvenlik anlayışı? Ben arkadaşıma güveniyorum o bir daha aynı şeyi yapmazdı uslanmıştı ama ya başka birisi olsa kavga cıkartmış birisi tekrar içeri girseydi o zaman ne olacaktı..?
-
biz ar-el lisesi olarak sad but true çaldık. fena olmadığımızı düşünüyorum.ayrıca arkadaşlar nasıl çaldığımızı nereyi çaldığımızı bilmeden kimse yorum yapmasın bence önce bi dinlemek lazım değil mi?!? ayrıca finale kalamasakta çok üzülmem çünkü çekilir çile değil:) umarım hakeden kazanır...
-
arkadaşlar sosyal bilimler lisesi olarak Nirvana-HEART SHAPED BOX coverı çaldık.. yorumlarınızı bekliyoruzz..
-
yedikule lisesi olarak pazar günü 22 . grup çıktık erkin koray çöpüler cover cidden çok yorucu bir gündü bütün grupların perfomansını dinledim çok iyi ve kötü gruplar da çıktı ama ne olursa olsun çok eğlenciydi umarım hakeden kazanır finale kalırsak tekrardan görüşürüz herkse tekrar başarılar diliyorum
-
ya hakkaten nıe bukadar abartıosunz kı bu olayı... sonucta o fınale kalanları ıkı gun sonra ne kımse hatırlıyor nede baska bısey... ayrıca ordakı juri seyircyle aynı fıkırdede olmıyabılr .. kesın konusmasa keske bazı okullar...
haydarpasa teknık.. canberk
-
ses sistemi rezaletti. çok fazla okulda aksamalar yaşandı.
-
Arkadaslar, merhaba ben yeni katildim ve ilk sorum su olacak. Kasdavda izleyemedim st. benoit yi da methini bayagi bir duydum, video vs. var mi ya da hangi sarkiyi caldilar (bari onu biliim :S)
Simdiden tesekkurler...
-
selamlar ben galileo galilei italyan lisesinin gitaristiym...öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha bestemizi çalmıştık yok mu yorumu olan =) ?
-
merak ettim şu bütün ödülleri toplayacak(!) olan arkadaşlar bi video koyabilirler mi?