Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • G on M-Audio • 9 Nisan 2007 00:00 • #627171
    abi dereyi görmeden paçayı sıvamak ne derece iyidir bilemicem ama fala kopupta hayal kırıklığı yaşamyın yani bizde çıkıp saat 10 da iyi bi shane yaptık diyolar ama ne kendimizi övüyoruz nede havalara giriyoruz bence eleştiri lazımdı bu konuda

    Güray Kunduracı(haydarpaşa teknik) rammstein-du hast klavyecisi
  • cavalye • 9 Nisan 2007 00:00 • #627172
    arkadaşım içeri su sokup arkadaşına fırlattı diye onu dışarı attılar... başka bir arkadaşta fazla bilet varmış.. ben o fazla bileti dışarı çıkıp atılan arkadaşa verdim ve tekrar içeri girdi.. arkadaşı atan güvenlik, gördüğü halde birşey yapamadı.. arkadaşım 20 milyon vermiş olsada içeri girdi bu mu kasdavaın güvenlik anlayışı? Ben arkadaşıma güveniyorum o bir daha aynı şeyi yapmazdı uslanmıştı ama ya başka birisi olsa kavga cıkartmış birisi tekrar içeri girseydi o zaman ne olacaktı..?
  • screenager808 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627173
    biz ar-el lisesi olarak sad but true çaldık. fena olmadığımızı düşünüyorum.ayrıca arkadaşlar nasıl çaldığımızı nereyi çaldığımızı bilmeden kimse yorum yapmasın bence önce bi dinlemek lazım değil mi?!? ayrıca finale kalamasakta çok üzülmem çünkü çekilir çile değil:) umarım hakeden kazanır...
  • hiçbişe • 9 Nisan 2007 00:00 • #627174
    arkadaşlar sosyal bilimler lisesi olarak Nirvana-HEART SHAPED BOX coverı çaldık.. yorumlarınızı bekliyoruzz..
  • dumanmurat89 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627175
    yedikule lisesi olarak pazar günü 22 . grup çıktık erkin koray çöpüler cover cidden çok yorucu bir gündü bütün grupların perfomansını dinledim çok iyi ve kötü gruplar da çıktı ama ne olursa olsun çok eğlenciydi umarım hakeden kazanır finale kalırsak tekrardan görüşürüz herkse tekrar başarılar diliyorum
  • SwornToSatan • 9 Nisan 2007 00:00 • #627176
    ya hakkaten nıe bukadar abartıosunz kı bu olayı... sonucta o fınale kalanları ıkı gun sonra ne kımse hatırlıyor nede baska bısey... ayrıca ordakı juri seyircyle aynı fıkırdede olmıyabılr .. kesın konusmasa keske bazı okullar...
    haydarpasa teknık.. canberk
  • gizem_0 • 9 Nisan 2007 00:00 • #627177
    ses sistemi rezaletti. çok fazla okulda aksamalar yaşandı.
  • Tuch • 9 Nisan 2007 00:00 • #627178
    Arkadaslar, merhaba ben yeni katildim ve ilk sorum su olacak. Kasdavda izleyemedim st. benoit yi da methini bayagi bir duydum, video vs. var mi ya da hangi sarkiyi caldilar (bari onu biliim :S)
    Simdiden tesekkurler...
  • xx_angelus_xx • 9 Nisan 2007 00:00 • #627179
    selamlar ben galileo galilei italyan lisesinin gitaristiym...öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha bestemizi çalmıştık yok mu yorumu olan =) ?
  • skater_memo • 9 Nisan 2007 00:00 • #627180
    merak ettim şu bütün ödülleri toplayacak(!) olan arkadaşlar bi video koyabilirler mi?