yedikule lisesi olarak pazar günü 22 . grup çıktık erkin koray çöpüler cover cidden çok yorucu bir gündü bütün grupların perfomansını dinledim çok iyi ve kötü gruplar da çıktı ama ne olursa olsun çok eğlenciydi umarım hakeden kazanır finale kalırsak tekrardan görüşürüz herkse tekrar başarılar diliyorum