arkadaşım içeri su sokup arkadaşına fırlattı diye onu dışarı attılar... başka bir arkadaşta fazla bilet varmış.. ben o fazla bileti dışarı çıkıp atılan arkadaşa verdim ve tekrar içeri girdi.. arkadaşı atan güvenlik, gördüğü halde birşey yapamadı.. arkadaşım 20 milyon vermiş olsada içeri girdi bu mu kasdavaın güvenlik anlayışı? Ben arkadaşıma güveniyorum o bir daha aynı şeyi yapmazdı uslanmıştı ama ya başka birisi olsa kavga cıkartmış birisi tekrar içeri girseydi o zaman ne olacaktı..?