ya hakkaten nıe bukadar abartıosunz kı bu olayı... sonucta o fınale kalanları ıkı gun sonra ne kımse hatırlıyor nede baska bısey... ayrıca ordakı juri seyircyle aynı fıkırdede olmıyabılr .. kesın konusmasa keske bazı okullar...
haydarpasa teknık.. canberk