kasdava ilk defa turn able getiren okulduk ve hiç bir şey ayarlayamdılar sesi hiç duyulmadı sahneyi görmeyenler çalındğını bile bilmiyormuş
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: stjimmy
:) Geçen sene idi sanırım Avusturya St.Georg getirmişti.
Hatta ödül aldılardı sanırım..
@RevengeISeek :
Parçadan anlamayan 10000 kişiye çalmaktansa, anlayan 10 kişiye çalmak emin ol her zaman iyidir :)
teskkurler medley,kray, SLayraCkEr , child in time... ve gozum den kacan arkadaslar.. fınale cıkıcagımızıı dusundgunuz ıcın.. ya harbı ıyımıydı okdar=))) haydarpasa teknık..du hast
canberk..
Hakettiniz ama gerçekten...Ciddi bir grup vardı sahnede ve izleyici olarak memnun etti bizi :)
yaf mimar sinan kolejinden bi insancık yok mu aranısda? =/
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: dahliaaa
Bu akşamki dans bölümünden sonra ben o okulda okusam kaydımı sildirirdim bir erkek olarak..