Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SLayraCkEr • 9 Nisan 2007 00:00 • #627140
    kasdava ilk defa turn able getiren okulduk ve hiç bir şey ayarlayamdılar sesi hiç duyulmadı sahneyi görmeyenler çalındğını bile bilmiyormuş
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: stjimmy


    :) Geçen sene idi sanırım Avusturya St.Georg getirmişti.
    Hatta ödül aldılardı sanırım..


    @RevengeISeek :
    Parçadan anlamayan 10000 kişiye çalmaktansa, anlayan 10 kişiye çalmak emin ol her zaman iyidir :)

    teskkurler medley,kray, SLayraCkEr , child in time... ve gozum den kacan arkadaslar.. fınale cıkıcagımızıı dusundgunuz ıcın.. ya harbı ıyımıydı okdar=))) haydarpasa teknık..du hast
    canberk..


    Hakettiniz ama gerçekten...Ciddi bir grup vardı sahnede ve izleyici olarak memnun etti bizi :)

    yaf mimar sinan kolejinden bi insancık yok mu aranısda? =/
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: dahliaaa


    Bu akşamki dans bölümünden sonra ben o okulda okusam kaydımı sildirirdim bir erkek olarak..
Bu konunun tüm mesajları