Elerki kızmasın ama ihsan kurşunoğlu elerkinin yokluğunu pek aratmadı (: (: şaka bi yana çok başarılılardı..
Şaka mı yapıyorsun deli gibi alkışladım çalarken eşlik ettim jüri bölgesine bakanlar ayakta durup HERE I AM!ROCK YOU LIKE A HURRICANE! diyerekten eşlik etmekte olduğumu görmüşlerdir. :) Ahh ahh bu sene de katılmak vardı da Gethsemane söylemek vardı. :) Neyse 19 Nisan CKM'ye bekleriz müzikaller dinletimize. ;)