Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 8 Nisan 2007 00:00 • #627082
    benim favorilerim biz yani metallica sad but true ve creeping death çalan arkadaşlar .... inşallah onlarla birlikte finale kalırız .....
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: silentofdeath


    eyvallah arel. hadi bakalım inşallah :) sizin vokalide hasta değilken dinlemiş oluruz.
  • blisshirley • 8 Nisan 2007 00:00 • #627083
    welcome to the jungle ile ilgili güzel yorumlarınız için teşekkürler, o kadar az kişiye çalıp yine de adımızdan bu kadar bahsettirmek çok güzel bir duygu =) yalnız bestelerle ilgili hiç yorum göremedim ?

    hüseyin avni sözen anadolu lisesi -Cansu.. (bass)
  • perapeng • 8 Nisan 2007 00:00 • #627084
    dün 17. gruba kadar izleyebildim daha fazlasını ciğerlerim kaldırmadı:)
    ben sadece iki şarkı dinleyebildim (is this love ve sweet home alabama) diğerleri -kimse üzülmesin kırılmasın bu yanlızca benim görüşüm- modaya ayak uydurmuş bağırıyorlardı
    ama yine de herkes emek vermiş katılan herkesi yürekten kutluyorum (ve kıskanıyorum:))
  • pegasos • 8 Nisan 2007 00:00 • #627085
    S_I_L_V_R_A'nin(koprusuz karsiya gecilebilecegini iddia eden bi vatandas=))bahsettigi davulcu benim ve o memory remains'i biz caldik.hemde hayvanlar gibi =))favorim bizdik :P videosu var lakin henuz elime gecmedi.bi ara koyariz buraya da.. bence basarili bir organizasyon degildi.millet birbirine filan tukurmus diye duydum.umarim finalde daha dikkatli olur POLI SECURITY...finalde gorusmek umuduyla


    ozel isik lisesi
    _Memory Remains_
    bora(davulcu)
  • chippiecm • 8 Nisan 2007 00:00 • #627086
    HASAL vokali olarak oncelikle yorumlarınız icin tesekkur ediyorum. Cumartesi gunu çaldığımız yorum parçamız Welcome to the Jungle'ın hakkını verdik umuyorum ki, guzel tepkiler aldık insanlardan ayrıca bestemizin de bir o kadar iyi olduğuna inanıyoruz.. Umarım yanılmıyoruzdur.. =)
    Gercekten guzel ve eglenceliydi cumartesi gunku eleme.. Farklı tarzlar farklı yorumlar geceye renk katmıştı. Çıkan tüm gruplara tebrikler oncelikle, ufak tefek aksaklıklar dışında iyi de bir organizasyondu. Finale kalacak olan gruplara da ayrıca başarılar dilerim...

    * Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi Vokali Ecem...
  • s_i_l_v_r_a • 8 Nisan 2007 00:00 • #627087
    yani illa sölemek zorunda degildin şu köprü olayını :D öyle hatırlıyodum ya napiyim:D neyse tamam koy bi yere wideonuzu izleyelim gecen sene oylama yaparken wideoları da koyuyolardı şimdi onu yapmamıslar cok kötü olmus yaa :( en azından izleme sansı buluyoduk...neyse artık he bu arada marilyn manson- the nobodies i calan arkadaslar süperdiniz bence
  • deepestpurple_ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627088
    SLayraCkEr teşekkürler güzel yorumun için (:

    teşekkürgerçekten rezaletti evet...deepestpurple sanırım smoke on the waterı ypaan grubunun bateristisin..güzelde. çokmu heyecan yapmışın ne bu forumda en fazla kendini(zi) taktim eden sensin...ha iyimi çaldınız..tabiğiki hayır..süper çaldınız özellikle bateri çalışına hayran kaldık sonuçta çalan bi bayandı..ama bu b*ktan organizasyonun azizliğine uğrayıp amfilerin sorununa sizlerde takıldınız gitar sesi duyulmuyordu hiç..voka/bas/bateri dinledik vokalinizde çok hoştu

    Gurur-klavye
    Beşiktaş anadolu lisesi..
    (the nöbadiz-merlin mansın)
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: jrshadyler


    teşekkür ederim öncelikle...kendini takdim etmek...bilerek yaptım her mesajımın altına okul ismi ve şarkımızın adını yazarak.bunun nedeni de şuydu biz okula falan bilet satamadık satamayacağımızı da biliyorduk zaten ki 30 kişi falandık -gelenlere çok teşekkür- ben de bunu düşünerekten buraya yazayım da bari insanların aklında kalsın biz çalarken bunlar garajda yazan grup falan desinler diye yaptım.ki hiç de beklediğim gibi değildi tüm salon destekledi okul desteklemeye değil, müzik dinlemeye gelmişler sağolsunlar gerçekten (: yoksa farklı bir niyetim yoktu (: bilmiyorum anlatabilmişimdir umarım...

    gitar konusuna gelince de, şarkının ilk riffte evet gitar kısıktı ama sonra duydum ben...başlamadan önce de diğer gitarın sesi çıkmıyodu anfilerin azizliğine uğradık..bekledik falan...ama duyulmayacak kadar kısık olduğunu düşünmüyorum öyleyse eğer üzülürüm..

    son olarak, bu kadar güzel yorumları okudukça inanın çok çok mutlu oluyoruz...lilith sen de hoşgeldin .p
  • blisshirley • 8 Nisan 2007 00:00 • #627089
    bu arada sonuçlar ne zaman faxlanacak okullara?
  • J_Rudess • 8 Nisan 2007 00:00 • #627090
    abi bu tartısmaları hic anlamıyorum ya..

    fakat birkac sey soyleyebilirim galiba ve bunlar iste o cocuga, su kıza, o liseye veya bu gruba degil..

    ogrenilmesi gereken bi kac yararlı bilgi:

    - sarkı soylemek bagırmak degildir
    - gitar tonu demek cızırtı degildir
    - davul calmak demek heyecandan olmek uzere olup kendini kaybetmek degildir
    - solist olmak demek mikrofona sacmalamak gerek demek degildir
    - seyirciyle, juriyle veya onla bunla 'diyaloga girmek' demek, gercekten de sanıldıgı gibi 'sozlu diyaloga girmek' demek degildir
    * goz teması diye bir sey var, ki en onemli sey..

    Cok da onemli olmamakla beraber(!) dikkate aldıgınızda bi nebze daha tat kazanabileceginiz seyler iste bunlar.. Kanımca sen soyleydin, sen kotusun cık dısarı vs. demekten daha iyidir.. :)

    Hepinize basarılar..

    not: ya ama sunu da soylemeden gecemeyecegim.. her uyesi ayrı telden calan, dinleyene zevk vermeyi bırak baya baya iskence yapmak durumunda kalan gruplar nasıl kendilerini sahneye cıkmaya ikna edebiliyorlar, bunu hic anlamadım galiba hic de anlayamayacagım.. :)
  • Q_Blitz_Q • 8 Nisan 2007 00:00 • #627091
    sahnedeki gitar amfilerinin kalitesizliği ve bıyıklı gözlüklü kısa boylu suratsız tonmayster kişisinin sahneye çıkan birçok grubun -ve özellikle gitaristlerinin- moralini bozacak ve performansını etkileyecek derecede ters ve umursamaz tavırları sinir bozucuydu.

    üzülerek belirtiyorum. katılan grupların büyük bir kısmı gerek seçtikleri şarkılar, gerek grup müziğine bakış tarzları ve performanslarını -öncelik sırasına göre- 1.'ne kadar sertiz' 2.'ne kadar havalıyız' 3.'ne kadar asiyiz' 4.'en anormal, zor ve sıradışı performansı biz sergilemeliyiz' (...) 8.'ortaya çıkan müziğin kalitesi' kriterlerine göre şekillendirme gayretleriyle beni hayal kırıklığına uğrattılar.

    Provalar sırasında ortaya konan kişisel seviyedeki enstrumana hakimiyet şovlarının asıl performansta tüm grup halinde yapılan müziğin başarısına ve kalitesine yansımaması da ilginç ve dramatik bir noktaydı. Enstrumana hakimiyet ancak ve ancak grup halinde yapılan müziğin oluşmasında 'yerli yerinde ve öncelikle kişiyi ve enstrumanını değil şarkıyı değerli kılacak şekilde' bir tavırla çalarak gösterilir. Bunun dışında enstruman tekniği üst düzeyde birçok kişi vardı dün BGM'de. Hepsini kutluyorum, başarılar diliyorum. Ancak evde webcamle solo kaydedip youtube'e koymak dışında bir başarı elde etmek istiyorsanız grubunuzun ortaya çıkardığı müziğin 'önemli ve vazgeçilmez bir parçası' olmalısınız ki bunun yolu çok daha farklı disiplinlerden ve bilinç kazanmaktan geçer.

    Birkaçı hariç neredeyse tüm grupların sahneden seyirciye ulaşan soundu şarkının belli yerlerinde yükselen bir 'bulanıklık' olarak geldi. Bunun önemli bir sebebi BGM'nin -maalesef- bu tür bir organizasyonda seyirciye kaliteli ses ulaştırmak amacıyla tasarlanmamış olmasıdır ancak birçok grubun meseleye 'salt duygusal' ve mantık ve müzikalite kaygılarını ikinci üçüncü beşinci planda bırakarak yaklaşmış olmalarının da önemli bir sebep olduğunu düşünüyorum. Genel başarı-başarısızlık yorumları da bu tarz bir bakış açısıyla yapılmış. Bunun, çalan grupların bir sonraki aşamaya ya da müzik hayatlarının geri kalanına hazırlanırken hatalarını eksiklerini yeterince iyi görememe, analiz edememe ve belki de daha sonra alacakları daha sivri dilli eleştirilere hiç hazırlıklı olmayıp moral çöküntüye uğramalarına sebep olması bu kadar umut verici grup ve müzisyenin geleceği için kaygı verici.

    Tek tek gruplar, seçtikleri şarkıları ne kadar sevdiğiniz veya performansları hakkında yorum yapmadan önce çalan söyleyen dinleyen herkesin bu tür bir öneleştiriyi kendi kendilerine yapmaları gerektiğini düşünüyorum.

    Tüm yarışmacılara müzik hayatlarında başarılar.