Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • deepestpurple_ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627088
    SLayraCkEr teşekkürler güzel yorumun için (:

    teşekkürgerçekten rezaletti evet...deepestpurple sanırım smoke on the waterı ypaan grubunun bateristisin..güzelde. çokmu heyecan yapmışın ne bu forumda en fazla kendini(zi) taktim eden sensin...ha iyimi çaldınız..tabiğiki hayır..süper çaldınız özellikle bateri çalışına hayran kaldık sonuçta çalan bi bayandı..ama bu b*ktan organizasyonun azizliğine uğrayıp amfilerin sorununa sizlerde takıldınız gitar sesi duyulmuyordu hiç..voka/bas/bateri dinledik vokalinizde çok hoştu

    Gurur-klavye
    Beşiktaş anadolu lisesi..
    (the nöbadiz-merlin mansın)
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: jrshadyler


    teşekkür ederim öncelikle...kendini takdim etmek...bilerek yaptım her mesajımın altına okul ismi ve şarkımızın adını yazarak.bunun nedeni de şuydu biz okula falan bilet satamadık satamayacağımızı da biliyorduk zaten ki 30 kişi falandık -gelenlere çok teşekkür- ben de bunu düşünerekten buraya yazayım da bari insanların aklında kalsın biz çalarken bunlar garajda yazan grup falan desinler diye yaptım.ki hiç de beklediğim gibi değildi tüm salon destekledi okul desteklemeye değil, müzik dinlemeye gelmişler sağolsunlar gerçekten (: yoksa farklı bir niyetim yoktu (: bilmiyorum anlatabilmişimdir umarım...

    gitar konusuna gelince de, şarkının ilk riffte evet gitar kısıktı ama sonra duydum ben...başlamadan önce de diğer gitarın sesi çıkmıyodu anfilerin azizliğine uğradık..bekledik falan...ama duyulmayacak kadar kısık olduğunu düşünmüyorum öyleyse eğer üzülürüm..

    son olarak, bu kadar güzel yorumları okudukça inanın çok çok mutlu oluyoruz...lilith sen de hoşgeldin .p
Bu konunun tüm mesajları