benim favorilerim biz yani metallica sad but true ve creeping death çalan arkadaşlar .... inşallah onlarla birlikte finale kalırız .....
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: silentofdeath
eyvallah arel. hadi bakalım inşallah :) sizin vokalide hasta değilken dinlemiş oluruz.