Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • d0rm • 8 Nisan 2007 00:00 • #627062
    Evet mükemmel bir gündü tek kelimeyle. O Sahneye çıkıp binlerce kişiye çalmak mükemmeldi. Yalnız organizasyon gerçekten çok kötüydü. Kulisteki tuvaletlerin sırf paralı tuvalete girilsin diye kapatılması çok komikti gerçekten. Yarışma hakkında söylenen şeylerin doğru olduğunu anladım gerçekten:) Bir komedi de amfilerden birinin bozulmasıydı ve daha komiği ise yaklaşık 5-6 grup arkadaşın amfi similatörünü kullandı. Böyle bir orgarnizasyon da kulisteki tuvaletlere sokulmazken ufacık bir amfi similatörüne kalınması gerçekten komediydi :)

    Yarışmaya gelecek olursak bizden iki önce çıkan korkmaz yiğit smoke on the waterı çok iyi yorumladılar. Beşiktaş Atatürkte iyidi yorum daında. Hepsini tebrik ediyorum. welcome to the jungle ve du hast da finale kalırlar kesin.

    Beşiktaş Anadolu Lisesi
    Marilyn Manson - The Nobodies
    Elektro Gitar - Semih
  • linde_ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627063
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: G on M-Audio


    hangi bölüm birader bende bi hatemli olarak kutlayayım seni :))
  • G on M-Audio • 8 Nisan 2007 00:00 • #627064
    bölümüm otomatik kumanda

    diyalog olayında öyle bişe varsa ki inşallah vardır jüri sevmiyodur diyaloğu şansa öyle bişey yapmış oluruz :D
  • linde_ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627065
    bende mak ress bölümündenim başarılar umarım finale kalırsınız okul bizim nede olsa :))
  • jrshady • 8 Nisan 2007 00:00 • #627066
    gerçekten rezaletti evet...deepestpurple sanırım smoke on the waterı ypaan grubunun bateristisin..güzelde. çokmu heyecan yapmışın ne bu forumda en fazla kendini(zi) taktim eden sensin...ha iyimi çaldınız..tabiğiki hayır..süper çaldınız özellikle bateri çalışına hayran kaldık sonuçta çalan bi bayandı..ama bu b*ktan organizasyonun azizliğine uğrayıp amfilerin sorununa sizlerde takıldınız gitar sesi duyulmuyordu hiç..voka/bas/bateri dinledik vokalinizde çok hoştu onun yanında du hast çok güzel olmuş vokal birerbir aynı bunun avantajmı yoksa handipkapmı oldunu bilmiyorum çünki müzik piyasasında seslerin birbirine benzemesi en kötü şeylerden biri diye tabir ediliyor..

    Wttj yapanlarda oldukça hoş(muş) (izlemedim) souncehckte vokallerinin harika oldunu gördüm..zaten axl sesini en iyi kadın yapabilirdi erekek düşünemiyorum öyle bi vokalin olduğuna..

    dorm da belirtmiş..mütevazilik yapamıcaz kulsteyken bir ara distortion pedal istendi amfiler bozuldu kulisteki tuvaletlere biz giremezken centilmen davranışta bulunup amfi sim. verdik bizden sonraki ve önceki toplam 5-6 grup bizim sim. ile çaldı. ama kulisteki tuvaletlere giremedik :) (ah para ah)...

    bugünde muse ve gnr yapan gruplar olucak..new born ve dont cry güzel yapılırsa onlarda kesin elemeyi geçer diye düşünüyorum..

    Gurur-klavye
    Beşiktaş anadolu lisesi..
    (the nöbadiz-merlin mansın)
  • stjimmy • 8 Nisan 2007 00:00 • #627067
    kasdava ilk defa turn able getiren okulduk ve hiç bir şey ayarlayamdılar sesi hiç duyulmadı sahneyi görmeyenler çalındğını bile bilmiyormuş
  • silentofdeath • 8 Nisan 2007 00:00 • #627068
    bize solyu çıkardılar demişler ama metallica sad but true nun soloyu da çaldık biz ilk solo çaldık ikisci soloya zaman yetmiodu we kolaydı ondan çalmadıkm ilk solo vardı ....ama gitarların sesi kısık olduğundan duyulmadı sanırım bir de vokalimiz hastaydı dün hastaneden geldi.... inşallah finale çıkarız...
  • İnSa • 8 Nisan 2007 00:00 • #627069
    beyler sizce bizim okul nasıldı?
    I can save the world-beste
    desperado
    güzeldik bence ama
    bir de coşkulu taraftara sahiptik:)
    2. gruptuk 50. yıl Avcılar İnsa Lisesi
  • somnophiliac • 8 Nisan 2007 00:00 • #627070
    adnan menderes ana. lisesinn vokali olarak bütün okulları tebrik ediyorum.lise seviyesinde yapılan müziğin, ne kadar gelişmiş oldgnu gösterdiler..
    welcome to the jungle(vokalin sesi büyüleyiciydi)
    du hast
    smoke on the water
    bunlar benim favorilerimdi.

    bizde anathema_deep'le performans sergiledik.çokta güzel bir bestemiz vardı.maelesef biz bestemizi çalarken gitaristimizn amfisi bozuldu.güzelim sololarımızı size duyuramadık.buna rağmen şarkıyı size tattırmaya çalıştık.
    ayrıca gitaristimiznde; gitar kılıfı ve içinde bulunan alyanları,tremolo kolu çalındı/kaydoldu..
    kulis uygulamaları geliştirilmeli benim düşüncem.
  • Bican • 8 Nisan 2007 00:00 • #627071
    Bu kadar bu organizayondan para kazaniyorlar ama hala ses düzeni boktan.Sound music'teki davulla amfileri kakalamışlar millette.Davulun tonları kötü,her yeri oynuyor,twin pedal zaten acaip bişi kac defa bni yari yolda birakmişti onn için kendi pedalimi taktim.Şarkimizi tam bitirdik trampette ayagima dustu:D Laney amfi zaten yandi bi sure sonra,marshall amfiden ses çıkmıyor zaten neyse ses düzeni kötüydü ama napalim herkese finalde başarilar...