bize solyu çıkardılar demişler ama metallica sad but true nun soloyu da çaldık biz ilk solo çaldık ikisci soloya zaman yetmiodu we kolaydı ondan çalmadıkm ilk solo vardı ....ama gitarların sesi kısık olduğundan duyulmadı sanırım bir de vokalimiz hastaydı dün hastaneden geldi.... inşallah finale çıkarız...