-
biz destekleriz bizimde pek fazla yok ama olsun biz destekleriz ... smoke on the water...!! sizde bizi destekleyn ama alkışlayın falan .... metallica sad but true - ar-el lisesi
-
zombie çalan yoksa kimse gelmez tabi bir de bu bülent ersoy işi dogrumu jüri kim?
-
bi zirve mi duzenlesek ne :)
-
Masis C.tesi veya Pazar günü veya finalde Bostancı da ex-kasdavlılar filan die bi zirve düzenleyelim :-) eskilerden kimler varsa ulaşabildiğimiz çağıralım..
ne dersin ? baranthalas sen ne dersin ? hatta herkes ne der ?
hani bir de 10.yıl ya, haber yaptırırz, 10.yılda bla bla bla die..
-
Güzel düşünce :) yapmak lazım ;)
-
biletler için bugün son gündü de mi götürmeyenlere nolucak bilen war mı ???
-
sıfır bilet var mı ötesi:D:D:D
-
biletlerini götürmeyenleri o koridora atılmış masayı kullanan kadın yiyicek bi güzel:D
-
ahah olabilir bilmem. ben pazar degil ama bi sekilde cumartesi gelebiliyorum gorusuruz
-
yarınki yarışmayı herhangi bir kanal canlı olarak vercek mi ? geçen sene vermişti çünkü..?