Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • silentofdeath • 4 Nisan 2007 00:00 • #627001
    biz destekleriz bizimde pek fazla yok ama olsun biz destekleriz ... smoke on the water...!! sizde bizi destekleyn ama alkışlayın falan .... metallica sad but true - ar-el lisesi
  • Kill For You • 5 Nisan 2007 00:00 • #627002
    zombie çalan yoksa kimse gelmez tabi bir de bu bülent ersoy işi dogrumu jüri kim?
  • J_Rudess • 5 Nisan 2007 00:00 • #627003
    bi zirve mi duzenlesek ne :)
  • SLayraCkEr • 5 Nisan 2007 00:00 • #627004
    Masis C.tesi veya Pazar günü veya finalde Bostancı da ex-kasdavlılar filan die bi zirve düzenleyelim :-) eskilerden kimler varsa ulaşabildiğimiz çağıralım..
    ne dersin ? baranthalas sen ne dersin ? hatta herkes ne der ?
    hani bir de 10.yıl ya, haber yaptırırz, 10.yılda bla bla bla die..
  • Elerki • 5 Nisan 2007 00:00 • #627005
    Güzel düşünce :) yapmak lazım ;)
  • silentofdeath • 5 Nisan 2007 00:00 • #627006
    biletler için bugün son gündü de mi götürmeyenlere nolucak bilen war mı ???
  • iFuck • 5 Nisan 2007 00:00 • #627008
    sıfır bilet var mı ötesi:D:D:D
  • iFuck • 5 Nisan 2007 00:00 • #627009
    biletlerini götürmeyenleri o koridora atılmış masayı kullanan kadın yiyicek bi güzel:D
  • J_Rudess • 6 Nisan 2007 00:00 • #627010
    ahah olabilir bilmem. ben pazar degil ama bi sekilde cumartesi gelebiliyorum gorusuruz
  • __the queen__ • 6 Nisan 2007 00:00 • #627011
    yarınki yarışmayı herhangi bir kanal canlı olarak vercek mi ? geçen sene vermişti çünkü..?