-
Teşekkürler Elerki, Masis.. :)
-
Ben diyordum forumda bir eksik var... Ama ne diye :-)
Hoşgeldin burcu..
-
metal in ve rock ın alaasını dinlerim ama hiç bi zaman forever rock demem özentilik yapmam kmsede yapmasın komik oluyor...10 11 yaşındaki bebeler gbi rock forever demeyin özentilik ve küçüklük oluyor...!!!
-
geçen sene sabit klavye ayaklığını çalan okul onu lütfen getirsin =) klavyecimiz kasa üstünde çalmıştı bizim yarışmacı arkadaşlara başarılar bir de bu sene zombie yokmu zombiesiz bi kasdavmı olcak?
-
ölümün sessizliği diye nik yazınca özentilik olmuyo , biz rock forever diyip taşşak geçnce mi özentilik oluyo. hem kime ne canım öyle istedi öyle yazdım. ROCK FOREVER x 42725828
dikkat çekmek için millete laf atma gibi ucuz uğraşlara girmeyin arkadaşlar. forumu kirletiosunuz. ROCK FOREVER x 3757378583
BC237 / FixxxeR
-
eski topraklar toplanıyor burda :)
-
son 3 güne girdik..yarışmacı arkadaşlara başarılar ..
böyle rock forever dedin özentisin ölümün sessizliği dedin gotik özentisisin falan gibi muhabetlerle forumdakileri itiyorsunuz..
-KEAL-
-
arkadaşlar herkese başarılar diliyorum ..
yedikule lisesi olarak 8 nisan pazar günü orda olacağız
-
nese ya kmler metallica çalıyo arkadaşlar ben bi kez daha sormuştum sanırım .... creeping death , fuel ve bizim çalacağımız sad but true war... nothing yok mu bea her konserde çalan vardır o şakıyı:):) zombie de çalan vardır ksn hea her konserin vazgeçilmes parçaları::):)
-
ya arkadaşlar biz bilet falan satamadık kimse gelmiyo bizi izlemeye topu topu 20 kişi falanız..bizi de şarkı bittikten sonra falan alkışlarsınız dimi yaa? :D
korkmaz yiğit anadolu lisesi-smoke on the water-----
yardırcaz smoke'la herkesi c.tesi yardırcaz .p.p ne demekse "yardırmak" :s