Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • LilianGee • 3 Nisan 2007 00:00 • #626991
    Teşekkürler Elerki, Masis.. :)
  • SLayraCkEr • 4 Nisan 2007 00:00 • #626992
    Ben diyordum forumda bir eksik var... Ama ne diye :-)

    Hoşgeldin burcu..
  • silentofdeath • 4 Nisan 2007 00:00 • #626993
    metal in ve rock ın alaasını dinlerim ama hiç bi zaman forever rock demem özentilik yapmam kmsede yapmasın komik oluyor...10 11 yaşındaki bebeler gbi rock forever demeyin özentilik ve küçüklük oluyor...!!!
  • Kill For You • 4 Nisan 2007 00:00 • #626994
    geçen sene sabit klavye ayaklığını çalan okul onu lütfen getirsin =) klavyecimiz kasa üstünde çalmıştı bizim yarışmacı arkadaşlara başarılar bir de bu sene zombie yokmu zombiesiz bi kasdavmı olcak?
  • ilker_182 • 4 Nisan 2007 00:00 • #626995
    ölümün sessizliği diye nik yazınca özentilik olmuyo , biz rock forever diyip taşşak geçnce mi özentilik oluyo. hem kime ne canım öyle istedi öyle yazdım. ROCK FOREVER x 42725828
    dikkat çekmek için millete laf atma gibi ucuz uğraşlara girmeyin arkadaşlar. forumu kirletiosunuz. ROCK FOREVER x 3757378583

    BC237 / FixxxeR
  • baranthalas • 4 Nisan 2007 00:00 • #626996
    eski topraklar toplanıyor burda :)
  • ziya_miami • 4 Nisan 2007 00:00 • #626997
    son 3 güne girdik..yarışmacı arkadaşlara başarılar ..
    böyle rock forever dedin özentisin ölümün sessizliği dedin gotik özentisisin falan gibi muhabetlerle forumdakileri itiyorsunuz..
    -KEAL-
  • dumanmurat89 • 4 Nisan 2007 00:00 • #626998
    arkadaşlar herkese başarılar diliyorum ..

    yedikule lisesi olarak 8 nisan pazar günü orda olacağız
  • silentofdeath • 4 Nisan 2007 00:00 • #626999
    nese ya kmler metallica çalıyo arkadaşlar ben bi kez daha sormuştum sanırım .... creeping death , fuel ve bizim çalacağımız sad but true war... nothing yok mu bea her konserde çalan vardır o şakıyı:):) zombie de çalan vardır ksn hea her konserin vazgeçilmes parçaları::):)
  • deepestpurple_ • 4 Nisan 2007 00:00 • #627000
    ya arkadaşlar biz bilet falan satamadık kimse gelmiyo bizi izlemeye topu topu 20 kişi falanız..bizi de şarkı bittikten sonra falan alkışlarsınız dimi yaa? :D

    korkmaz yiğit anadolu lisesi-smoke on the water-----

    yardırcaz smoke'la herkesi c.tesi yardırcaz .p.p ne demekse "yardırmak" :s