-
bizde Yedikule Lisesi olarak
Anathema - Empty cover'ı ile katılacağız.Ne diyosursunu?iyi midir?
-
abii bu bc237 transistor ya =) valla bakın. dıyorum nerden hatrlıyorum. prossor devresını kendım yaparken. mxr dıstortion plus =) onda vardı sımdı hatrladım ısteyen bı aratsın google da =) haydarpasa teknık.... rammstein-- du hast
-
children of bodom-silent night bodom night
-
ben bişi yazmıştım ya silinmiş ya da göndermeyi unutmuşum :)
-
Arkadasım ya silent night bodom night yazmışsın ya onu çalan mı var yoksa şaka flan mı?:D
-
ahmet sani gezici lisesi grubu pazartesi günü itibariyle yarışmaya 5 gün kala yarışmadan "çıkarttırıldı".herkese başarılar ve iyi eğlenceler o şarkılara verdiğiniz emeklerden dolayı bizim şu anda neler hissettiğimizi biliyosunuzdur sanırım bizim içinde sallayın BGM'yi...
-
sion! sion! katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim:)
-
nasıl yani ahmet sani neden çıkartıldı ki?
-
organizasyonla ilgisi yok zaten bunu dememle nerden kaynaklanabileceğini siz anlamışsınızdır.tek diyebileceğim aylardır emek veren öğrencilerin 5 gün kala bütün emeklerinin boşa gittiğidir.bu arada solistimiz sapasağlam ayakta ameliyat felan olmadı...
-
evet arkadaslar,müzik hocamızın canı istemediği için yarışmadan çıkartıldık hoca yüzünden.sene başından beri verdiğimiz tüm emeklere ve 8kişiye yazık oldu.o hocayı alah nası biliosa öyle
yapsın