Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Kaan Bilgin • 31 Mart 2007 00:00 • #626944
    ben ahmet sani gezici lisesinin bass gitaristi.murataxu yazmayı unutmuş nightwish-ever dream dışında beste dalındada yarışıyoruz.başta kemal atatürk lisesi olmak üzere:) bütün herkese başarılar dileriz...
  • murataxu • 1 Nisan 2007 00:00 • #626945
    hatırlıyorum ya eski kasdavları,6.düzenlenende sanırım bilgin diye bi yan flütçü vardı,baya ses getirmişti,adam süperdi.ama bu senede cok güzel olacağa benziyo,hadi bakalım..

    AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-nigthwish ever dream
  • __tooberk__ • 1 Nisan 2007 00:00 • #626946
    herkese basarılar !!!!! gusel bi gun olucak 80 grupla...

    bu arada kac okul metallica ile katılıyor,bilen war mı ???
  • kaanxxx • 1 Nisan 2007 00:00 • #626947
    bu arada www.kasdav.net deki forum da açılmış ama takan yok pek =)
  • Elerki • 1 Nisan 2007 00:00 • #626948
    Doğrudur.Resmi sitede forum açılmıştır,bilgilerinize. :)
  • demonwizard • 1 Nisan 2007 00:00 • #626950
    www.kasdav.net efendim;)
  • Tynderious • 1 Nisan 2007 00:00 • #626951
    elerki pekii tekrar mixlenmiş halini dinliyebilecekmiyiz..? çünki bazı esntürmanların sesi kısıktı sonra bıraktıgımızda
  • Tynderious • 1 Nisan 2007 00:00 • #626952
    4. sınıftan beri metallica dinliyorum bence fuel çok dogru bir seçim tavsiyem mi bemol den çalarsanız kasdavı patlatırsınız bence t rock tor bence favorimsiniz :)
    gimme fuel
    gimme fire..
  • Elerki • 1 Nisan 2007 00:00 • #626953
    elerki pekii tekrar mixlenmiş halini dinliyebilecekmiyiz..? çünki bazı esntürmanların sesi kısıktı sonra bıraktıgımızda
    1 Nisan 2007 Pazar | Yazan: Tynderious


    Tabi ki o halde cd'de yer almayacak. :) Kimse uyumsuz bir şeyi ortaya çıkarmak istemez. ;)
  • Tynderious • 1 Nisan 2007 00:00 • #626954
    forumu biraz inceledigim zaman bu sene göztepeye pek şans vermiyen bazı arkdaşların yorumlarını okudum..göztepeyi dinlemek istiyen varsa biz çıktıgımızda dikkatle bizi dinlemelerini öneriyorum
    Gitar:Okan YAŞARLAR
    Bas gitar:Tunç Bekçi
    davul:Cem Erkan
    Vocal:Ebru CEBE
    gitar:Oğuzhan Gençtürk
    klavye:Evrim