-
ben ahmet sani gezici lisesinin bass gitaristi.murataxu yazmayı unutmuş nightwish-ever dream dışında beste dalındada yarışıyoruz.başta kemal atatürk lisesi olmak üzere:) bütün herkese başarılar dileriz...
-
hatırlıyorum ya eski kasdavları,6.düzenlenende sanırım bilgin diye bi yan flütçü vardı,baya ses getirmişti,adam süperdi.ama bu senede cok güzel olacağa benziyo,hadi bakalım..
AHMET SANİ GEZİCİ LİSESİ-nigthwish ever dream
-
herkese basarılar !!!!! gusel bi gun olucak 80 grupla...
bu arada kac okul metallica ile katılıyor,bilen war mı ???
-
bu arada www.kasdav.net deki forum da açılmış ama takan yok pek =)
-
Doğrudur.Resmi sitede forum açılmıştır,bilgilerinize. :)
-
www.kasdav.net efendim;)
-
elerki pekii tekrar mixlenmiş halini dinliyebilecekmiyiz..? çünki bazı esntürmanların sesi kısıktı sonra bıraktıgımızda
-
4. sınıftan beri metallica dinliyorum bence fuel çok dogru bir seçim tavsiyem mi bemol den çalarsanız kasdavı patlatırsınız bence t rock tor bence favorimsiniz :)
gimme fuel
gimme fire..
-
elerki pekii tekrar mixlenmiş halini dinliyebilecekmiyiz..? çünki bazı esntürmanların sesi kısıktı sonra bıraktıgımızda
1 Nisan 2007 Pazar | Yazan: Tynderious
Tabi ki o halde cd'de yer almayacak. :) Kimse uyumsuz bir şeyi ortaya çıkarmak istemez. ;)
-
forumu biraz inceledigim zaman bu sene göztepeye pek şans vermiyen bazı arkdaşların yorumlarını okudum..göztepeyi dinlemek istiyen varsa biz çıktıgımızda dikkatle bizi dinlemelerini öneriyorum
Gitar:Okan YAŞARLAR
Bas gitar:Tunç Bekçi
davul:Cem Erkan
Vocal:Ebru CEBE
gitar:Oğuzhan Gençtürk
klavye:Evrim