Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • murataxu • 29 Mart 2007 00:00 • #626894
    bizde ilk başta steelheart çalıcaktık,baktık cok yavaş,kasdavın akustiğinde kaybolup gider,yavgeçtik.sonra nigthwish i seçtik
  • SLayraCkEr • 29 Mart 2007 00:00 • #626895
    sahneye de böyle çıkıcaz tip falan..

    http://www.youtube.com/watch?v=lXvCsAQrVT0&mode=related&search=
    29 Mart 2007 Perşembe | Yazan: baranthalas


    Bende grup sahnedeyken çay filan dağıtıcam palabıyık ve önlük takıp sahnede :-D

    o değilde, hep balıkadam kostümü ile çıkmak istemişimdir o sahneye de senelerce uygun bi parça bulamadık..
    Deeper underground filan düşündük ama paletlerle atraksiyon zor oluyor..
    :-) :-)

    baranthalas gel anlaşalım balık adam çıkın :D
  • blisshirley • 29 Mart 2007 00:00 • #626896
    herkesin aynı yıl mı alevlenir 80's aşkı yaa bu ne =)
  • deepestpurple_ • 29 Mart 2007 00:00 • #626897
    naslı yani kimin ne olup olmadığı falan? bi kere şöyle bir şey ki; eğer konu sanatsa yani göreceli bir kavramsa kimse çıkıp da kardeşim ben bunu birinci seçiyorum diyemez.o onun birincisidir diğeri diğerinin...yani yarışma olayını abartmayın bence.kimin ne olduğu olmadığı falan? o senin müzikal zevkindir o da onun..burda önemli olan kocaman bir sahnede, büyük bir kalabalığa hitap edip, eğlenmek...

    ya da en azından bu benim fikrim.sataşmayın :)

    ---korkmaz yiğit anadolu lisesi - smoke on the water-------
  • demonwizard • 29 Mart 2007 00:00 • #626898
    Hangi okulun hangi tarihte kaçıncı sırada çıkacağını da bilsek çok güzel olucak sanki .
  • BEATLES • 29 Mart 2007 00:00 • #626899
    BAL-Bahçelievler Anadolu Lisesi

    katılanlar fena değil.gidemiycem:( ama olsun katılanlara başarılar...
  • skater_memo • 29 Mart 2007 00:00 • #626900
    naslı yani kimin ne olup olmadığı falan? bi kere şöyle bir şey ki; eğer konu sanatsa yani göreceli bir kavramsa kimse çıkıp da kardeşim ben bunu birinci seçiyorum diyemez.o onun birincisidir diğeri diğerinin...yani yarışma olayını abartmayın bence.kimin ne olduğu olmadığı falan? o senin müzikal zevkindir o da onun..burda önemli olan kocaman bir sahnede, büyük bir kalabalığa hitap edip, eğlenmek...

    ya da en azından bu benim fikrim.sataşmayın :)

    ---korkmaz yiğit anadolu lisesi - smoke on the water-------
    29 Mart 2007 Perşembe | Yazan: deepestpurple_


    aynen katılıyorum, eline saglık güzel dedin.
  • SwornToSatan • 29 Mart 2007 00:00 • #626901
    ya benımde içimden şöyle sarkının tam ortasında yavasladıgı yerden hızlanmaya gecerkenkı olan yerde tamsahnenın onu zıppo atıp yaksak bole deısık aatraksıyonlar yapsak .. =) hakkaten ya aslnda ya .. rammstein- du hast
  • SLayraCkEr • 29 Mart 2007 00:00 • #626902
    herkeze inat tek birinci ÖZ Özel Karahipler Lisesi .. Pazartesi günü Özel Harahipler Lisesi nden hemen sonra çıkıcaklar....
  • kaanxxx • 29 Mart 2007 00:00 • #626903
    size o kağıttan vermediler mi her türlü yanıcı madde yasak =) tırnak makası bile yasak ne yapacağız içerde tırnak makasımız olmadan