Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SLayraCkEr • 29 Mart 2007 00:00 • #626895
    sahneye de böyle çıkıcaz tip falan..

    http://www.youtube.com/watch?v=lXvCsAQrVT0&mode=related&search=
    29 Mart 2007 Perşembe | Yazan: baranthalas


    Bende grup sahnedeyken çay filan dağıtıcam palabıyık ve önlük takıp sahnede :-D

    o değilde, hep balıkadam kostümü ile çıkmak istemişimdir o sahneye de senelerce uygun bi parça bulamadık..
    Deeper underground filan düşündük ama paletlerle atraksiyon zor oluyor..
    :-) :-)

    baranthalas gel anlaşalım balık adam çıkın :D
Bu konunun tüm mesajları