sahneye de böyle çıkıcaz tip falan..
http://www.youtube.com/watch?v=lXvCsAQrVT0&mode=related&search=
29 Mart 2007 Perşembe | Yazan: baranthalas
Bende grup sahnedeyken çay filan dağıtıcam palabıyık ve önlük takıp sahnede :-D
o değilde, hep balıkadam kostümü ile çıkmak istemişimdir o sahneye de senelerce uygun bi parça bulamadık..
Deeper underground filan düşündük ama paletlerle atraksiyon zor oluyor..
:-) :-)
baranthalas gel anlaşalım balık adam çıkın :D