naslı yani kimin ne olup olmadığı falan? bi kere şöyle bir şey ki; eğer konu sanatsa yani göreceli bir kavramsa kimse çıkıp da kardeşim ben bunu birinci seçiyorum diyemez.o onun birincisidir diğeri diğerinin...yani yarışma olayını abartmayın bence.kimin ne olduğu olmadığı falan? o senin müzikal zevkindir o da onun..burda önemli olan kocaman bir sahnede, büyük bir kalabalığa hitap edip, eğlenmek...
ya da en azından bu benim fikrim.sataşmayın :)
---korkmaz yiğit anadolu lisesi - smoke on the water-------